Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har det Norske tastaturet som kommer fra Compal, dette er det tastaturet Zepto har hatt enerett på helt til rett føre Jul, da fikk endelig Whitebox tak i det samme. Jeg hadde det tastaturet du viste på bildene før jeg fikk problemer med maskinen. Etter jeg sendte den til Whitebox skiftet de tastaturet med det nye. Jeg har enda ikke konfigurert større enn, mindre enn tastene, men jeg har ikke brukt dem enda, til tross for at jeg skriver en del html. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har det Norske tastaturet som kommer fra Compal, dette er det tastaturet Zepto har hatt enerett på helt til rett føre Jul, da fikk endelig Whitebox tak i det samme. Jeg hadde det tastaturet du viste på bildene før jeg fikk problemer med maskinen. Etter jeg sendte den til Whitebox skiftet de tastaturet med det nye. Jeg har enda ikke konfigurert større enn, mindre enn tastene, men jeg har ikke brukt dem enda, til tross for at jeg skriver en del html. Hmm Jeg har det nye tastaturet som de leverer i dag, og har ikke trengt og gjøre noe som helst for og få tastene til og fungere i winXP? Det er dette tastaturet de skal lever på alle cl50 fremover, jeg bare fikk det veldig tidlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hmm Jeg har det nye tastaturet som de leverer i dag, og har ikke trengt og gjøre noe som helst for og få tastene til og fungere i winXP? Det er dette tastaturet de skal lever på alle cl50 fremover, jeg bare fikk det veldig tidlig. Er det mulig å få dette tilsendt? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hmm Jeg har det nye tastaturet som de leverer i dag, og har ikke trengt og gjøre noe som helst for og få tastene til og fungere i winXP? Det er dette tastaturet de skal lever på alle cl50 fremover, jeg bare fikk det veldig tidlig. Er det mulig å få dette tilsendt? Er det ikke slik at alle som har fått engelske, eller dette med rare norske taster kan få nytt da? Sikkert bare og ringe og spørre, jeg snakket med selgeren om dette på forhånd og siden jeg var så veldig klar over dette og tok det opp med han, så skulle han sørge for at jeg fikk dette nye med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hvis jeg skulle få tilsendt nytt, er det vanskelig å montere? Lenke til kommentar
mkb Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hmm Jeg har det nye tastaturet som de leverer i dag, og har ikke trengt og gjøre noe som helst for og få tastene til og fungere i winXP? Det er dette tastaturet de skal lever på alle cl50 fremover, jeg bare fikk det veldig tidlig. Er det mulig å få dette tilsendt? selgeren jeg snakket med for noen uker siden, sa at alle skulle få ettersendt det nye tastaturet. men det er vel lett å anta at de ikke gidder å sende ut disse automatisk, de bør helt sikkert bli påminnet. jeg innbiller meg at whitebox-menneskene lider av litt dårlig og ganske selektiv hukommelse. er det forresten noen som vet hva slags "overraskelse" de legger med maskinen når man gir uttrykk for at man er litt skuffet over den sene leveransen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 er det forresten noen som vet hva slags "overraskelse" de legger med maskinen når man gir uttrykk for at man er litt skuffet over den sene leveransen? Jepp. Bluetooth, mer ram, jeg fikk bedre WLAN, men det er jo standard nå. Muligens kjappere eller større harddisk. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hvis jeg skulle få tilsendt nytt, er det vanskelig å montere? Nei når man hvet hvordan man skal starte med dette deksele rundt powerknappene så var det 2 små skruer for og ta av tastaturet og 1 ledning. Den plassdeksele bakerst løsnes med et flatt lite skrujern i et spor over utbåsningshulene på høyre siden. Så viper man det pent løst bortover i fremkant så løsner det. Det har mange små plass holdere så ikke brekk for har, de løsner når du viper. Whitebox sender med instruksjon etter hva jeg hvet. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 hvor sene må dem være da? og må en minne på dem at en har bestilt, eller sender dem automatisk ut bestillingene med en overaskelse hvis dem er sene? RScue Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 hvor sene må dem være da? og må en minne på dem at en har bestilt, eller sender dem automatisk ut bestillingene med en overaskelse hvis dem er sene? RScue Når han ringte meg igår og sa jeg skulle få pcen idag sa han at jeg skulle få kompensasjon for sen leveringstid, hva vet jeg ikke.. Jeg bestillte den 16, og etter å ha blitt lovt levering sikkert på 5 forskjellige datoer siden da.. jeg sendte de mail og skrev alle erfaringene jeg hadde med de.... Lenke til kommentar
Sonicman Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har bestilt følgende maskin : Whitebox 1557 1.6 Ghz M 60gb hd 5400 512 MB ram DVD brenner ati 9600 skjermkort (64 mb) (Den er vel egentlig helt lik som cl50, bare med nytt skjermkort) Prisen på denne ble 15700 kr inkl. Jeg satt maskinen på vent, så skal jeg ringe tilbake og si ifra om jeg vil ha/ikke ha Er prisen grei, eller får jeg bedre/billigere andreplasser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Prisen er veldig grei og du må vel over på en Dell i8600 om du skal ha sjangsen til å nærme deg en lignende pris. Lenke til kommentar
Sonicman Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ja, så litt på dell og, men man må 2000-3000 over den prisen om man skal ha 60 gb hd, dvdbrenner og 512 ram. Hos dell må man også kjøpe WinXP, noe jeg ikke trenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ja, så litt på dell og, men man må 2000-3000 over den prisen om man skal ha 60 gb hd, dvdbrenner og 512 ram. Hos dell må man også kjøpe WinXP, noe jeg ikke trenger. Da går du for 1557. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (Den er vel egentlig helt lik som cl50, bare med nytt skjermkort) innholdet er likt, men utseende er ikke likt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (Den er vel egentlig helt lik som cl50, bare med nytt skjermkort) innholdet er likt, men utseende er ikke likt. Uheldigvis. Virker som det er en del som tror det. Lenke til kommentar
Sonicman Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det viktigeste for meg er at den fungerer. Men om den er for stygg så er det vel bare å levere den tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det viktigeste for meg er at den fungerer. Men om den er for stygg så er det vel bare å levere den tilbake Sant nok. Og den er penere enn mangen andre produsenters maskiner, deriblant Dell (synes jeg). Lenke til kommentar
etm Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Noen som vet når de har tenkt å legge denne 1557 ut på nett? Har planer om å kjøpe, men vet ikke om jeg skal gå for CL50 eller vente på 1557... Var det ikke snakk om at de skulle komme med flere modeller også? (en annonse i et eller anna data blad) ETM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 det ikke snakk om at de skulle komme med flere modeller også? (en annonse i et eller anna data blad) Pc-World. Jo, men flere av disse har integrert skjermkort. Var vel bare CL50, 1557 og en maskin som er tilsvarende denne som ligger i prisklassen på rundt 15k med dedikert skjermminne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå