Black-March Skrevet 11. oktober 2018 Del Skrevet 11. oktober 2018 Kjøpte en harddisk fra CDON for omtrent 800 kroner. Den gikk i stykker, så jeg reklamerte, verkstedet var i Sverige. Fikk ny harddisk. Så gikk det to år, og jeg fikk inkasso på vegne av DHL for 2500 kroner pga feil tollbehandling. Da sviktet CDON totalt med å hjelpe til med riktig informasjon. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2018 (endret) Really? 350+ FPS? Hva er vitsen? Du gjemmer deg bak en 60 eller 144 hertz skjerm, så hvorfor tvinge den til å gå 350+? 60 fps er et minimum. 144 fps er et greit sted og være. 300+ og all flyter perfekt. Tvingte aldri noe til og gå over pluss 350, spillet gikk det den ville uten noe begrensing, som var alt fra 100 til over 1000 i visse spill. edit: (så jeg ikke dobbelt poster ) Kjøpte en harddisk fra CDON for omtrent 800 kroner. Den gikk i stykker, så jeg reklamerte, verkstedet var i Sverige. Fikk ny harddisk. Så gikk det to år, og jeg fikk inkasso på vegne av DHL for 2500 kroner pga feil tollbehandling. Da sviktet CDON totalt med å hjelpe til med riktig informasjon. Har hørt lignende skrekk historier fra cdon, venter fortsatt på svar ettersom de ikke har sendt noe informasjon om det de sa på eposten.. følgeseddel for retur osv.. Ingen svar, usikker på hvorfor de bruker så utrolig lang tid på simple ting. Endret 12. oktober 2018 av MultiGamerClub Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 De har trolig litt for mye å gjøre. Har opplevd det samme selv. Ikke vær redd for å send dem en e-post og spør om hvorfor det tar så lang tid. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 60 fps er et minimum. 144 fps er et greit sted og være. 300+ og all flyter perfekt. Tvingte aldri noe til og gå over pluss 350, spillet gikk det den ville uten noe begrensing, som var alt fra 100 til over 1000 i visse spill. Greia er at skjermen din setter begrensningen. Så du kan like godt sette cap på FPS alt etter hva skjermen din klarer å levere. Så skal du se at ulyder og crash forsvinner. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2018 De har trolig litt for mye å gjøre. Har opplevd det samme selv. Ikke vær redd for å send dem en e-post og spør om hvorfor det tar så lang tid. Har sendt mail angående dette. Greia er at skjermen din setter begrensningen. Så du kan like godt sette cap på FPS alt etter hva skjermen din klarer å levere. Så skal du se at ulyder og crash forsvinner. Kan godt være at skjermen min har en begrensing på 144 hz/144 fps. Men jo høyere fps'en har vært, jo mer flyt har det vært på spillet med mindre stuttering og lignende. Fps cap har blitt satt til 300 og det fungerer utmerket, men 400 vil mest sannsynlig fungere bedre, men da igjen, før høy fps. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Kan godt være at skjermen min har en begrensing på 144 hz/144 fps. Men jo høyere fps'en har vært, jo mer flyt har det vært på spillet med mindre stuttering og lignende. Fps cap har blitt satt til 300 og det fungerer utmerket, men 400 vil mest sannsynlig fungere bedre, men da igjen, før høy fps. Hva er maks frekvens på skjermen din? Hvis du ikke vet det, er det neppe 144 Hz. Det vil uansett være en fordel å vite frekvensen slik at du kan bruke den infoen til å matche FPSen best mulig. Høyere FPS vil føles bedre pga. bedre 'input latency', men det kommer an på type spill hvor viktig dette er. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 16. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2018 Hva er maks frekvens på skjermen din? Hvis du ikke vet det, er det neppe 144 Hz. Det vil uansett være en fordel å vite frekvensen slik at du kan bruke den infoen til å matche FPSen best mulig. Høyere FPS vil føles bedre pga. bedre 'input latency', men det kommer an på type spill hvor viktig dette er. Er 144 hz skjerm fra asus, predator skjerm :S Høyere fps har gjerne vært bedre, men har prøvd og begrense fps i spill med 200-300 for og holde lyden nede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå