AfterGlow Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Netflix slipper en Black Mirror-episode hvor du kan styre historien selv Lenke til kommentar
HrOnsdag Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Meh... Jeg har allerede dataspill for interaktivt innhold. Trenger det ikke på TVen... 6 Lenke til kommentar
nems Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Konseptet er jo greit og har vært gjort tidligere på DVD osv. Ikke noe som ville fått meg til å se Black Mirror dersom jeg ikke likte det tidligere (noe jeg gjør ). Lenke til kommentar
Archdemon Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Meh... Jeg har allerede dataspill for interaktivt innhold. Trenger det ikke på TVen... Så ikke se den da. Der, problem solved Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 (endret) Anser det som et morro konsept at man kan faktisk styre handlingen selv i en film.. Gir også manusforfattere litt mer frihet og skuespillere litt mer kredit for det de faktisk gjør.. som regel går vel 10% av det de filmes og skrives inn en film/serie... Dette tror jeg kan være en artig greie i starten, men som vil ta av.. På lik måte at alle ønsker å finne ut av alle alternative avslutninger i spill Men vi får se, kan bare bli en liten blemme som ingen gidder å bry seg om... Er jo flere filmer som allerde har Alternativ Ending i DVD/Blueray formatet Kom vel så tidlig som på 90tallet Endret 6. oktober 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
G Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Nå skumleste jeg, men fikk med meg "rettet mot barn". Black Mirror er vel neppe rettet mot barn? Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 8. oktober 2018 Del Skrevet 8. oktober 2018 Nei, men konseptet har vært brukt på andre serier rettet mot barn. Kanskje lese litt hardere neste gang ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg