Støvsugeren Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 som gjorde at maskinen sluttet å virke den virker nå det var sikringen i sikringsskapet som røk Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ok....det var ikke julenissen heller....det var foreldrene Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 som gjorde at maskinen sluttet å virke den virker nå det var sikringen i sikringsskapet som røk godt for deg.......ikke ris på baken til en liten gutt Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 som gjorde at maskinen sluttet å virke den virker nå det var sikringen i sikringsskapet som røk hvorfor posta du ikke i den andre tråden....og fikk stoppet den??? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Bra det ikke var støvsugern da! Lenke til kommentar
Trofast Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 som gjorde at maskinen sluttet å virke den virker nå det var sikringen i sikringsskapet som røk Vel det kan man kalle en skikkelig julegave! Kanskje Nissen var å mekka på PC'en din Jeg leste gjennom den andre tråden og kunne neste ikke tro det. Fikk så lattis som jeg aldri har hatt før. Han Alfred er ikke helt klok. Jeg tror det er best hvis du spør her på forumet istedet for å høre på ham God Jul! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Fint at det gikk bra. Nok en gang: ikke hør på Alfred! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) lol har du egen sikring for pc`n??? når sikringen går pleier jo strømmen i ett område å forsvinne... edit: spør her på forumet, før du gjør noe, alfred høres ikke helt god ut... Endret 18. desember 2003 av aklla Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 også var det startet _enda_ en spam tråd Lenke til kommentar
dominus Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 uhu..det er såpass avansert at det er egen kurs for pc'n.. men støvsuger inni en pc som står på har de ikke.. lurer på hvorfor sikringa gikk.. muligens fordi vedkommende forsto at spøken ble litt for drøy og måtte koke i sammen noen forklaring? ja ja... kaffen min smaker likevel dårlig..må rense trakteren min... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Steng denne posten NÅ! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Pokker ! Hva har skjedd med forumet den siste tiden....JO det har blitt dårlig og uinteressant. Før var dette et sted der vi data nerder kunne diskutere om ditt og datt. Nå synes jeg det bare renner inn av poster som "Er denne maskinen bra" osv. Og finner daglig tråder som har lite/ eller ikke noen mening i det hele tatt. Dette er en spam tråd.....og hvorfor gjør dere ikke noe med denne tråden moderatorer ?? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Du vet hvorfor sikringen gikk, ikke sant? Har du vasket sikringsskapet i det siste? Tror det er på tide... Nå som det er jul og alt. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 også var det startet _enda_ en spam tråd Og der var du og med på den... og jeg Lenke til kommentar
airguard Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 herrejesus hvor skal dette ende Lenke til kommentar
Voffsen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Har du vasket sikringsskapet i det siste? Tror det er på tide... Nå som det er jul og alt. Ehhh? Vaska sikringskapet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Da vet vi det og kan stoppe diskusjonen her Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ...og lar denne dø i søppel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg