Jbrovoll Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hei, har sendt forsterkeren til ombygging av variabel linjeutgang. Det jeg lurer på er hvordan kabel jeg skal bruke? Bak på sub'n er det rød\hvit + så står det LFE på den hvite inngangen. Så på forsterkeren blir det mest sannsynlig rød/hvit linje utgang som blir ombygget til variabel. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Det er vel bare å bruke rød/hvit RCA da. Lenke til kommentar
Jbrovoll Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2018 Blir det bra?, testet med et par aktive klipsch høyttalere med RCA uten hell, var så vidt subben rørte på seg... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Men har den forsterkeren utgang for sub? ut ifra disse bildene ser det ikke slik ut (såfremt jeg har funnet riktig forsterker). Lenke til kommentar
Jbrovoll Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg har sendt V2'n ned til Abrahamsen for ombygging til variabel utgang så jeg får utgang til sub, men blir fortsatt rød/hvit utgang.. Mens syns det var rart den ikke funket skikkelig på de aktive Klipsch stativhøytalerne, når begge to har integrert forsterker.. Lenke til kommentar
Jbrovoll Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2018 De aktive høyttalerne funket, prøvde med subwoofer kabel til den hvite utgangen der det står LFE på subbn.. Så da lurer jeg veldig enkelt på om jeg skal bruke vanlig rød/hvit når jeg får V2'n tilbake, ELLER en sånn y-kabel (rød/hvit i forsterkeren og andre enden enden i LFE utgangen på subwooferen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Det skal ikke ha noe å si. Det er et slags y-ledd allerede inni subben. Lenke til kommentar
Jbrovoll Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2018 Sier du det Dette har sikkert flere meninger om, men er det no særlig lyd forskjell på rød/hvit kabel til 100kr vs. 500kr? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Du klarer neppe høre forskjell. Kanskje hvis du har mye elektrisk støy i huset. Lenke til kommentar
Jbrovoll Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2018 Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå