Tmz Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hei Er dritt lei formløse boksere og hullete sokker. Tenkte derfor å kaste alt jeg har også kjøpe alt nytt. Men hvor kan jeg finne bra undertøy til en akseptabel pris? Har vanligvis brukt BB, men er jo litt dyre.. Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hei Er dritt lei formløse boksere og hullete sokker. Tenkte derfor å kaste alt jeg har også kjøpe alt nytt. Men hvor kan jeg finne bra undertøy til en akseptabel pris? Har vanligvis brukt BB, men er jo litt dyre.. https://www.europris.no/tennissokk-5-pk-str-41-45-sort-140118.html https://www.europris.no/tennissokk-5-pk-str-36-40-hvit-140123.html Kjøpte selv en av hver for et par dager siden da jeg sverger til tennissokker, klarer ikke å gå i annet. Billig og bra. Finner garantert brukbare boksere der og. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Selv bruker jeg J&J både "boksere" og sokker. Sorte sokker. Hvite tennissokker er for meg en uting. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Dressmann har ok tilbud på boxere nå, tror jeg. 3x3pakk for 500 kr. Og det er kvalitet. Svarte vanlige bomullssokker i kvantum finner du gjerne hos Europris og lignende storkjeder. 10pakk for 100-150 kr og lignende. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Eneste sokkene jeg har som holder er trekking-sokker som selges på sportsbutikker. Disse har litt tykkelse. Alt annet av vanlige sokker er som forbruksvare å regne i forhold. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg fant 20 par sokker i skapene mine slipper å kjøpe likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå