cptThomassen Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hei, bestilte meg her om dagen en pc, og da uten å lese meg opp i særlig stor grad. Nøkkelkomponenter er: Phanteks eclipse P400, Asus rog strix B450-f, Ryzen 5 2600x, Asus dual 1060 6gb. Leste meg opp på hovedkortet i ettertid og fant ut at under stresstesting så bikket den over 100grader. Ringe komplett og spurte om de kunne gjøre om på hovedkortet, men i og med at den var under behandling, og "snart" skulle bygges så var det for sent for de å gjøre noe med det. Da fuuk. Blir da nødt til å sende den i retur for så å bestille på nytt igjen!! Tungvint system gitt. Litt av problemstillingen min er, at jeg ikke kommer til å kjøre så forferdelig mange cpu`heavy programmer, da den primært skal brukes til gaming. Vil jeg da unngå de høye temperaturene som en får ved stresstesting? Står litt mellom barken og veden her. Send i retur eller go for it? ;p Lenke til kommentar
cptThomassen Skrevet 4. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2018 link til testen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå