Smidt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) holder på med oppdatering av siden og har laget en fisk til det nye designet.. trenger kommentarer og konstruktiv kritikk.. noe som kan frobedres? kuttes? er siden behagelig å se til? -->LINK Endret 18. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Finfin, den, etter mitt skjønn. bfisk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 * Meny må flyttes noen px oppover, slik at den er på linje med innholdsgreia * "Tilfeldig bilde" boksen bør gjøres til samme stil og like bred som menyen. * Du bør gjerne vurdere å kjøre en bevel-greie på header, da den ikke står helt i stil med resten når den er helt flat. * Du bør fylle inn med ett eller annet der under bildeboksen, slik at det ikke står tomt. Bare en lignende shape holder. * Ville endra farge på hovedbg til litt mørkere en den med gridsene. Ellers fint. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 gjort noen forandringer og kommet frem til en oppdatering. første utkast oppdatering Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 hadde gjort seg med noen flere kommentarer/tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Du har litt formye blur effecter, prøv å gjøre sida mer skarpere... det ville sett bedre ut. Likte heller ikke farge valget... bør finne en ny farge.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Likte den veldig godt.... spes banner ( som jeg suger på).. Skulle gjerne sett den i html for å se hvordan bakgrunen blir... Og kanskje ikke legge den helt i topp, men litt mellomrom mellom adr felt i browser og start på banner Likte og kanskje bedre første bakgrun, den som var litt lysere... men det er jo en smaks sak.. kjempe bra anyway synes jeg da Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Du har fortsatt ikke samma stil på meny og tilfeldig bilde som polecat foreslo, d tror jeg ville gjort sia mye bedre. Ellers blir den nye boksen med antall besøkende litt for most opp i kanten. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Synes den ville gjort seg bedre med en litt "blåere" farge, i stedet for den "lilla-lignende" fargen... Ellers synes jeg det ergreit nok... Endret 18. desember 2003 av Prowl Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 nok en oppdatering --> LINK synes det ble litt kjedelig.. forslag til annet fargevalg tjcombo? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 nok en oppdatering--> LINK synes det ble litt kjedelig.. forslag til annet fargevalg tjcombo? Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Funker fint her Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Nå kom den opp her også. Det er en merkelig hvit linje helt i toppen, rundt halve banneren fra toppen av. Vet ikke om dette er med vilje, men det passer iallefall ikke inn. Tilfeldig bilde-greia er fremdeles ikke like bred. Ellers ville jeg enda kjørt samme stil på kantene av header, som du har gjort på resten. Den blir for flat i forhold til resten nå. Lenke til kommentar
Blue-water Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 </Out Of Topic> Jeg er FAST bestemt på at et så godt design ikke tilhører noen .tk, få opp et annet domene, da blir siden din mer "seriøs" og du vil få flere besøkende på et blunk!! spander noen kroner man!! =) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 </Out Of Topic> Jeg er FAST bestemt på at et så godt design ikke tilhører noen .tk, få opp et annet domene, da blir siden din mer "seriøs" og du vil få flere besøkende på et blunk!! spander noen kroner man!! =) Akkurat der må jeg si meg enig.. Når jeg hører domener som slutter på .cjb.net/.cjb.no/.tk/osv blir det alltid en negativ tanke.. Alle med litt respekt for sine sider kjører skikkelig domene.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 </Out Of Topic> Jeg er FAST bestemt på at et så godt design ikke tilhører noen .tk, få opp et annet domene, da blir siden din mer "seriøs" og du vil få flere besøkende på et blunk!! spander noen kroner man!! =) Akkurat der må jeg si meg enig.. Når jeg hører domener som slutter på .cjb.net/.cjb.no/.tk/osv blir det alltid en negativ tanke.. Alle med litt respekt for sine sider kjører skikkelig domene.. er klar over det og har tenkt på om jeg skal skaffe meg domene, men det var jo ikke det som var topic i denne tråden.. er utgangspunktet til siden ok? eller jobber jeg forgjeves hvis jeg ordner på den? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Tipper det var derfor han skrev "/Out of topic".. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Tipper det var derfor han skrev "/Out of topic".. joda. noen som har noe on-topic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå