Gå til innhold

nytt design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Meny må flyttes noen px oppover, slik at den er på linje med innholdsgreia

* "Tilfeldig bilde" boksen bør gjøres til samme stil og like bred som menyen.

* Du bør gjerne vurdere å kjøre en bevel-greie på header, da den ikke står helt i stil med resten når den er helt flat.

* Du bør fylle inn med ett eller annet der under bildeboksen, slik at det ikke står tomt. Bare en lignende shape holder.

* Ville endra farge på hovedbg til litt mørkere en den med gridsene.

Ellers fint.

Lenke til kommentar

Likte den veldig godt....

spes banner ( som jeg suger på)..

Skulle gjerne sett den i html for å se hvordan bakgrunen blir...

Og kanskje ikke legge den helt i topp, men litt mellomrom mellom adr felt i browser og start på banner

Likte og kanskje bedre første bakgrun, den som var litt lysere... men det er jo en smaks sak..

kjempe bra anyway synes jeg da :thumbs:

Lenke til kommentar

Nå kom den opp her også. :thumbup:

Det er en merkelig hvit linje helt i toppen, rundt halve banneren fra toppen av. Vet ikke om dette er med vilje, men det passer iallefall ikke inn.

Tilfeldig bilde-greia er fremdeles ikke like bred.

Ellers ville jeg enda kjørt samme stil på kantene av header, som du har gjort på resten. Den blir for flat i forhold til resten nå.

Lenke til kommentar
</Out Of Topic>

Jeg er FAST bestemt på at et så godt design ikke tilhører noen .tk, få opp et annet domene, da blir siden din mer "seriøs" og du vil få flere besøkende på et blunk!! :p

spander noen kroner man!! =)

Akkurat der må jeg si meg enig.. Når jeg hører domener som slutter på .cjb.net/.cjb.no/.tk/osv blir det alltid en negativ tanke.. Alle med litt respekt for sine sider kjører skikkelig domene..:)

Lenke til kommentar
</Out Of Topic>

Jeg er FAST bestemt på at et så godt design ikke tilhører noen .tk, få opp et annet domene, da blir siden din mer "seriøs" og du vil få flere besøkende på et blunk!! :p

spander noen kroner man!! =)

Akkurat der må jeg si meg enig.. Når jeg hører domener som slutter på .cjb.net/.cjb.no/.tk/osv blir det alltid en negativ tanke.. Alle med litt respekt for sine sider kjører skikkelig domene..:)

er klar over det og har tenkt på om jeg skal skaffe meg domene, men det var jo ikke det som var topic i denne tråden..

er utgangspunktet til siden ok? eller jobber jeg forgjeves hvis jeg ordner på den?

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...