Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sliter med fokus. Kanskje pga stress?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Har det siste året slitet veldig mye med å fokusere på jobben.

Etter vi fikk barn har søvnen vært manglende. Noen ganger får vi selvfølgelig pass så vi kan få tilbake litt energi, men dette er som oftest i helger osv. Uansett så gjelder dette på dagsbasis i hverdagene ^^

Jeg har begynt å få leamus veldig veldig ofte på ene øyet. Som jeg har lest meg frem til kan være manglende søvn, stress osv.

Men ikke at det er til noe bry helt enda. Men det jeg sliter med er å fokusere på jobben

Jeg kommer på jobb som alle andre kl8. Går på kontoret mitt, og ser over hva som skal gjøres idag. Drøyer dermed helt til kl 11 ( lunsj ) med å gjøre noe..Altså om det er å browse random ting på nettet eller hva det enn er.  Fokuset mitt er alle andre steder enn på jobb.

Deretter slår samvittigheten inn og jeg skynder meg med å gjøre mest mulig arbeid som kan utfaktureres. Før jeg fikk barn utfakturerte jeg for ca 180t ( Som er helt normalt i denne bransen ) i mnd. Nå blir det ikke mer enn typisk 80-90t

Sjefen er ekstremt snill og forståelsesfull og har jo sagt at så lenge jeg tjener inn det jeg koster + litt til så går det greit, men det må opp igjen på normalen innen rimelig tid.

Er egentlig ikke så bekymret for det da vi endelig skal ut av triste kontorer og inn til nytt sted, som er litt mer livlig enn å være så isolert vi alle er nå.

Men ja..Jeg har faktisk vurdert å få tak i slike adderal piller? Flere av de som nettopp er kommet ut av skolen tar det helt åpent og de jobber så tastaturet ryker.. Jeg trenger selvfølgelig ikke være der, men de sier det hjelper veldig på fokuset

Er det så farlig å kanskje prøve det? for å se om det virker.. Jeg er kompetent nok til å ikke gjøre noe annet eller å prøve sterkere saker.. Men har blitt litt interessert 

Anonymous poster hash: 78d61...84f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spotter 2 ting her:

• Du har en jobb der du ikke får sanksjoner av å surfe nettet halve dagen.
  • Du sier du er sliten.

Det er ganske naturlig at det går den veien da.

Så sier du:

• Debiter tid må opp igjen på normalen innen rimelig tid
  • Du skal ut av triste kontorer

Tror du ikke det går seg til? Forsøk å surf på nettet til på nettet til kl 9-10 i stedet for 11. Det er mer enn nok tid å sløse vekk.

Setter du en "timer" på når du skal begynne å jobbe, så ser du fort hvor lite behov du egentlig har for å surfe.

Adderall bør jo brukes for å jobbe over kapasitet, ikke for å jobbe innenfor normalen.

Det kan få en heftig negativ effekt ettersom du er sliten fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...