NoWaX Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hei. Jeg har lyst og overklokke FSB'en på min AMD 1500+ har et MSI HK, K7T TURBO2. Problemet oppstår når jeg kommer i biosen. Når jeg skal stille FSB'en: 133-->166 Så står det i bunnen; Need a DEC Key. Nå kommer jeg ingen vei, hva og gjøre??? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: NoWaX på 2002-03-04 09:05 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: NoWaX på 2002-03-05 09:00 ] Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Skriv inn hvor mange Mhz du vil ha.... Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 Problemet er at det går ikke an og gjøre noe annet en og trykke EsC. Så det må jo være en kode på ett eller annet... Kan det hjelpe hvis jeg oppdaterer biosen? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 0HH. Pr0vde du aa overklokke FSB fra 133 @ 166MHz?! Du maa klokke litt og litt. Kan ikke holde paa slik! Er da ikke rart det ikke fungerer da. Pr0v *litt*. Saa kan du eventuelt komme her med problemer.. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hmmm.. den n0kkel greia forsvinner nok hvis du updater BIOS'en.. tror jeg i saa fall! Den B0R i saa fall gj0re det. Ellers er det litt rart syns jeg :smile: Hvorfor ikke pr0ve? Oppdater BIOS'en da vel.. Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 6. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2002 hmm.. Nei jeg har ikke fått overklokket FSB'en enda pga den stygge nøkkelen som gjør at jeg ikke kommer noen vei, ganske tragisk. Har lastet ned den nyeste biosen, Så har jeg kun WinXP klarer ikke og kopiere systemfilene slik jeg får kjørt bios oppdateringen.. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 høres ut som om du har satt på bios passord.. Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Nej, har ikke satt bios passord, men det som kommer opp når jeg trykker meg fram til FBS instillingene er en rød boks hvor det ikke går an og skrive noe som helst. Et utrolig kjiipt prob. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har samme HK med en 1700+.... Jeg skriver bare inn hvor mange MHz jeg vil ha... Funker helt fint. Lenke til kommentar
jason Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Kanskje et longshot men når du har satt markøren på FSB' en i bios, bruk page up og page ned for justeringer. Kan være det gjør susen, ihvertfall vært et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå