kjetil7 Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) Noen som vet om dette eksisterer? Har prøvd et ratt fra Elkjøp ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...26&GrpID=5&s=pl ), men dette har bare "vibration", som de har kalt det. Etter det jeg har forstått innebærer dette bare litt risting à la det samme som ristingen på standardkontrolleren. Noe som er helt sikkert er at det overnevnte rattet er helt ubrukelig etter min mening. Det er jo helt "dødt" og spilleopplevelsen er like bra med standardkontrolleren. Noen med noen erfaring med ratt på XBOX her? Edit: glemte forresten å nevne at det Colin McRae 4 som har testet rattet med. Skal prøve Midtown Madness 3 senere. Endret 19. desember 2003 av kjetil7 Lenke til kommentar
jag Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Leverte tilbake det samme rattet til elkjøp i går. Værste skiten jeg har vært borti! Alt fungerte bedre med gamepad, forbanna skit. Var forresten PGR2 jeg prøvdde rattet i. Rattet jeg leverte tilbake: Thrustmaster 360 Modena Racing Ser komplett har dette rattet med ForceFeedback?: Thrustmaster 360 Modena Force GT Tror sistnevnte har ForceFeedback, noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Interessant. Jeg visste ikke at det var to modeller av rattet. Ser ut som GT versjonen ser litt mer lovende ut. Jeg også hadde Elkjøp versjonen du hadde. På hjemmesidene til Thrustmaster nevner de ikke "force feedback", men de kaller det "Advanced Force effects mechanism". Høres ut som noe tilsvarende force feedback. Hadde vært interessant og hørt fra noen med erfaring fra GT versjonen.... Lenke til kommentar
jag Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ja, jeg leste litt på hjemmesida til Thrustmaster og produktbeslrivelsen til komplett. Virker som det andre er litt mer lovende, men hvis nøyaktigheten og responsen er like dårlig, så er det bare å begrave ratt og pedaler til xbox foreløpig. Vurderer om jeg skal bestille det andre rattet fra komplett, men blir mye porto hvis jeg ikke blir fornøyd. Kan elkjøp ta inn varer de vanligvis ikke har på lager og at returretten fremdeles gjelder? Så at det finnes et logitech FF ratt til gamecube, men selvfølgelig ikke til xbox. Har et logitech Formula Force jeg bruker på pc`en og det er jeg fornøyd med. Prøvde å koble det til xbox, men neida, det fungerte jo selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
jag Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Dette rattet så kanskje ikke så dumt ut, gjenstår bare å finne det her til lands: MC2™ Racing Wheel and Pedals EDIT: Fant disse forhandlerene, får ta en telefon og høre med de. NORWAY FunSoft Hovfaret 4 B 0275 Oslo Norway Phone: 47 23 89 73 80 Fax: 47 23 89 73 81 A.S. Scanor Industriveien 12 Postboks 74 1483 Skytta Norway Phone: 47 67 06 36 00 Fax: 47 67 06 36 30 Endret 19. desember 2003 av jag Lenke til kommentar
kjetil7 Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Har hørt mye negativt om MadCatz rattene. Kan heller ikke finne noe om Force Feedback. Det står Vibration Feedback, men det høres jo veldig likt ut som "light" versjonen av Thrustmaster rattet. Lenke til kommentar
jag Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Det var da som svarte. Hvorfor kan de ikke lage like gode ratt som til PC? Irriterer meg grønn over det her. EDIT: I denne testen får det jo bra kritikk, kanskje ikke så ille likevel? Men det har ikke ForceFeedback Test av Madcatz Racing Wheel Endret 19. desember 2003 av jag Lenke til kommentar
espresso Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 sjekk dette: http://www.computerpartner.no/wheels_pc.htm kom herfra: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=179361 espresso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå