Gå til innhold

Force Feedback til XBOX

kjetil7

Anbefalte innlegg

Noen som vet om dette eksisterer? Har prøvd et ratt fra Elkjøp ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...26&GrpID=5&s=pl ), men dette har bare "vibration", som de har kalt det. Etter det jeg har forstått innebærer dette bare litt risting à la det samme som ristingen på standardkontrolleren.

Noe som er helt sikkert er at det overnevnte rattet er helt ubrukelig etter min mening. Det er jo helt "dødt" og spilleopplevelsen er like bra med standardkontrolleren.

Noen med noen erfaring med ratt på XBOX her?

Edit: glemte forresten å nevne at det Colin McRae 4 som har testet rattet med. Skal prøve Midtown Madness 3 senere.

Endret av kjetil7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant. Jeg visste ikke at det var to modeller av rattet. Ser ut som GT versjonen ser litt mer lovende ut. Jeg også hadde Elkjøp versjonen du hadde.

På hjemmesidene til Thrustmaster nevner de ikke "force feedback", men de kaller det "Advanced Force effects mechanism". Høres ut som noe tilsvarende force feedback.

Hadde vært interessant og hørt fra noen med erfaring fra GT versjonen....

Lenke til kommentar

Ja, jeg leste litt på hjemmesida til Thrustmaster og produktbeslrivelsen til komplett. Virker som det andre er litt mer lovende, men hvis nøyaktigheten og responsen er like dårlig, så er det bare å begrave ratt og pedaler til xbox foreløpig.

Vurderer om jeg skal bestille det andre rattet fra komplett, men blir mye porto hvis jeg ikke blir fornøyd. Kan elkjøp ta inn varer de vanligvis ikke har på lager og at returretten fremdeles gjelder?

Så at det finnes et logitech FF ratt til gamecube, men selvfølgelig ikke til xbox. Har et logitech Formula Force jeg bruker på pc`en og det er jeg fornøyd med. Prøvde å koble det til xbox, men neida, det fungerte jo selvfølgelig ikke.

Lenke til kommentar

Dette rattet så kanskje ikke så dumt ut, gjenstår bare å finne det her til lands:

MC2™ Racing Wheel and Pedals

EDIT:

Fant disse forhandlerene, får ta en telefon og høre med de.

NORWAY

FunSoft

Hovfaret 4 B

0275 Oslo

Norway

Phone: 47 23 89 73 80

Fax: 47 23 89 73 81

A.S. Scanor

Industriveien 12

Postboks 74

1483 Skytta

Norway

Phone: 47 67 06 36 00

Fax: 47 67 06 36 30

Endret av jag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...