Nordiskeviking Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Så jeg må selge doruller og tørkepapir men har en veldig liten familie og nabolaget er heller ikke det største, har noen ett tips eller to for å kunne selge alt dette eller evt vil kjøpe noen? Tusen takk på forhånd! Endret 3. oktober 2018 av Nordiskeviking Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Print ut 1000 papirlapper med pris, mengde, merke, kvalitet, navn og telefonnummer. Kanskje en liten beskrivelse av situasjonen, hvorfor du selger osv. Sett deg på sykkelen og legg dem i postkasser. 1 dags jobb kan være alt som skal til. Ellers har du et livs forbruk av toalettpapir til sikkert en temmelig billig pris. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hvorfor må du selge? Ja, mange kjøper om det er en god grunn, selv om de egentlig ikke trenger papir Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Hvorfor må du selge? Ja, mange kjøper om det er en god grunn, selv om de egentlig ikke trenger papir Dugnad for idrettslag helt sikkert. Lenke til kommentar
Nordiskeviking Skrevet 29. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg selger for russegruppen min! Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Pris per 100 meter? Hvordan er kvaliteten? Lenke til kommentar
Nordiskeviking Skrevet 15. november 2018 Forfatter Del Skrevet 15. november 2018 Kvaliteten er ganske bra syntes jeg ihvertall, det er ikke sandpapir du får på hoteller for å si det sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå