AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Har dette på hver side av haka, og på hver side av barten. Klør fælt om eg er borti og blir veldig rødt å hissig om eg fjerner disse skorpelignende sakene. Har med jevne mellomrom lagt på med hydrokortison og da virker det som det roer seg en smule. Noen som har noen formening om hva dette er, evt har hatt noe lignende selv? Anonymous poster hash: adf0e...24c Anonymous poster hash: adf0e...24c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2018 Ble tull med bilde, beklager det. Ny link som skal virke: https://gyazo.com/ce188bc9076144296cef2587539bb64b Anonymous poster hash: adf0e...24c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2018 Ble tull med bilde, beklager det. Ny link som skal virke: https://gyazo.com/ce188bc9076144296cef2587539bb64b Anonymous poster hash: adf0e...24c Har noe lignende selv på kinnet som kommer litt i ny og ne. Legen nevnte atopisk eksem som årsak. Har ikke gjort noe annet enn bruke hydrokortison et par dager ved utbrudd, så er det vekke. Har vel hatt det tre-fire gnager de siste ti årene. Har også hatt litt heftigere utbrudd på øyelokkene, brukte hydrokortison der også og det har heldigivs ikke dukket opp igjen Anonymous poster hash: 0776e...d95 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2018 Okay, ja er det eg også har "kommet frem til" ved hjelp av Google. Anonymous poster hash: adf0e...24c Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 For det første, gå til lege ved medisinsk rådføring, ikkje på nettet. For det andre, som sagt brukar hydrokortison å fungere, 1-2 gongar i 1 veke, deretter 1 gong pr dag neste veka. Skal som regel brukast i maks 2 veker i strekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå