NoisyPepper Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Det kommer ut et spill 26. oktober som jeg vil spille samme dagen. Jeg forhåndsbestilte et spill fra NetOnNet som kommer ut på fredag. Håper ikke det var et dårlig valg. Jeg husker at når jeg vokste opp, mottok man vanligvis spill noen få dager før utgivelsesdatoen. Skjer dette fremdeles? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Red Dead 2 og AC: Odyssey? Jeg bruker stort sett utelukkende Gamezone.no. En svært sjelden gang har jeg fått spill etter release, men jeg får spillene så godt som bestandig på release, eller noen dager før. Enkelte spill som Ratchet & Clank og Mega Man 11 fikk jeg en hel uke før release. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Gamezone har alltid vært mitt "go to" sted vertfall før i tiden. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Det kommer ut et spill 26. oktober som jeg vil spille samme dagen. Jeg forhåndsbestilte et spill fra NetOnNet som kommer ut på fredag. Håper ikke det var et dårlig valg. Jeg husker at når jeg vokste opp, mottok man vanligvis spill noen få dager før utgivelsesdatoen. Skjer dette fremdeles? https://gamezone.no/avdelinger/spill Lenke til kommentar
Halky Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jeg bestilte meg FIFA19 fra komplett og fikk det noen dager før selve utgivelsedatoen Så sånn sett kan jeg ihvertfall anbefale dem Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Hvordan er det med postgangen nå, noen som får brev dagen etter de er sendt eller tar det to? Bestilte fra komplett som bruke to dager på Tomb Raider... Alltid fått spill dagen etter, så satser på at Mario Party som antagelig blir sendt i morgen kommer på fredag.. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Har bestandig brukt komplett, Og fått dem dagen eller 2 dager før. Brukte Elkjøp denne gangen på RDR2 for og sjekke om dem klarer og få det ut til release. Har mine tvil men måtte bare prøve Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Ser at Gamezone.no fortsatt ikke har AC: Odyssey på lager, og har ikke fått noen bekreftelse på sending ennå. Da regner jeg ikke med å få det før på mandag, selv om det kommer på fredag. Men de er stort sett tidlig ute. Fikk for eksempel Mega Man 11 i forrige uke. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg fikk Mario kart til wii ca 2 uker før release + mange ps4 spill oxo. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Platekompaniet var flink før, fikk alltid spill 2-3 dager før release, men nå har jeg fått 2 ganger spill enten levert dagen etter release eller på dagen. så syns de ikke er så flink lenger. Men Gamezone og Komplett føler jeg er flinke Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Cdkeys.com har brukt å gi meg nøkkelen noen dager før release, så man kan legge den inn og laste ned spillet. Så kan man starte spillet på releasedagen. Men du vil kansje ha fysisk kopi. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Jeg ville sagt Gamezone, men etter posten begynte og være tregere på brevpost så er jeg jammen ikke sikker lenger. Bestiller jeg noe fra Gamezone som kommer i servicepakke har jeg det dagen etterpå, alltid. Men brevpost kan ta opp til 3 dager. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 I dag kjøper eg alt digitalt, det er så praktisk og greit. Blir kanskje litt dyrare, men på nye spel er det vel ikkje så mykje å hente med mindre ein bestiller på førehand? RDR2 vil nok ta litt tid å laste ned, men det går greit. Mindre ting å halde styr på og mindre bidrag til CO2-utslepp. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2018 Spillet fra NetOnNet har ennå ikke kommet. Bestiller ikke fra dem igjen. Digitale spill er søren meg dyrt i Norge på PlayStation og Xbox. Heldigvis er det lett å lage en amerikansk brukerkonto og kjøpe fra den regionen. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 10. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Brukte Elkjøp denne gangen på RDR2 for og sjekke om dem klarer og få det ut til release. Har mine tvil men måtte bare prøve Er ikke det å få det på postkontoret tregere enn å få i postkassen? Jeg skulle til å bestille, men så at det sto postpakke, så jeg spurte kundestøtte og de bekreftet at spillet ville bli sendt til postkontoret. Endret 10. oktober 2018 av Tacanacy Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Er ikke det å få det på postkontoret tregere enn å få i postkassen? Jeg skulle til å bestille, men så at det sto postpakke, så jeg spurte kundestøtte og de bekreftet at spillet ville bli sendt til postkontoret. Nei burde ikke være noe problem her. Pakker er som regel inne på samme tid som postbudet kjører ut her. Bor ca 10 min unna post i butikk. Men når det gjelder Elkjøp har jeg mine tvil på at dem klarer og sende ut til release. Overrasker meg om det skulle skje Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2018 Har noen bestilt RDR2 fra Gamezone og mottatt en sendingsbekftelse eller mottatt spillet allerede? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. oktober 2018 Del Skrevet 23. oktober 2018 Har noen bestilt RDR2 fra Gamezone og mottatt en sendingsbekftelse eller mottatt spillet allerede? Ja har kjøpt RDR2 fra Gamezone men ingen sendingsbekftelse ingen spill. Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2018 Ja har kjøpt RDR2 fra Gamezone men ingen sendingsbekftelse ingen spill. Jeg spurte dem og fikk dette i svar: Rockstar har gitt alle verdens nettbutikker svært strenge krav i forhold til levering av RDR2 – ingen butikker får det på lager før i dag. Vi sender ut slik at så mange som mulig får det levert til releasedato på fredag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. oktober 2018 Del Skrevet 24. oktober 2018 Har noen bestilt RDR2 fra Gamezone og mottatt en sendingsbekftelse eller mottatt spillet allerede? Så nå på mobilen på eposten der, at jeg fikk sendingsbekfelse på RDR2 fra Gamezone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå