Smedsrud Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Gir deg «Dark Mode», støtte for strålesporing og mye mer.Høstens store Windows-oppdatering er klar Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Lurer på hva de klarer å ødelegge denne gangen. 7 Lenke til kommentar
Super-Stian Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Chill med (enda mer) Dark Mode, ser enkelt og greit bedre ut :-) 3 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Jo mer dark mode jo bedre 6 Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Nå bruker ikke jeg Windows 10 da... men kommer dette i en oppgradering for de med W10 eller? W7 4EVER :-P 3 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 "Dark mode" har jeg hatt i flere mnd. som Insider preview. Den funksjonen er helt knall? Sende sms native gjennom windows osv har jeg ikke prøvd selv om jeg har kunnet det lenge. Ser ikke helt poenget. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Nå bruker ikke jeg Windows 10 da... men kommer dette i en oppgradering for de med W10 eller? W7 4EVER :-P Kjører du fortsatt Windows 7 ville jeg oppgradert. Win 10 er vesentlig bedre på nesten alle måter? 9 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Lurer på hva de klarer å ødelegge denne gangen. Ingenting Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Chill med (enda mer) Dark Mode, ser enkelt og greit bedre ut :-) Den er helt genial. Spesielt i mørkt rom.Brukt denne funjsonen noen mnd nå og er aktivert på begge PCene. Anbefales? (Kom for lenge siden for oss som kjører Insider Preview) Endret 3. oktober 2018 av MobileX 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Ingenting Husk at det er MS vi snakker om her. Ikke Apple. 3 Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Det jeg savner mest (hos samtlige softwareutviklere) er mulighet til å skru av funksjoner. 4 Lenke til kommentar
Herr Akkar Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Lurer på hva de klarer å ødelegge denne gangen. Ja, og hvilke velfungerende desktop-komponenter de erstatter med funksjonsfattige og trege Metro-varianter. 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Tenkte helt generelt. Jeg sitter f.eks. nå med en laptop hvor jeg må nedgradere til Windows 8.1 hvis jeg skal ha lydkortet til å fungere skikkelig igjen. Det fungerte i Win 10 til å begynne med men de MÅTTE knote det til! Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 "Dark mode" har jeg hatt i flere mnd. som Insider preview. Den funksjonen er helt knall? Sende sms native gjennom windows osv har jeg ikke prøvd selv om jeg har kunnet det lenge. Ser ikke helt poenget. Wow. Du har hatt det så lenge ja. Du må være en voldsom til kar! 9 Lenke til kommentar
Ribtinitus Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Når systemoppdateringer frontes med fokus på at man får flere emojis, så fremstår PR-avdelinger alltid som desperate. 4 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Ser ut til at MS vil ha både håndskriften og utklippstavla til brukeren. Det jeg savner mest (hos samtlige softwareutviklere) er mulighet til å skru av funksjoner. Hvis du vil "skru av" spionering og ha mulighet til innsyn og deltagelse, kan du benytte deg av fri programvare. Mørk drakt har for eksempel funnes i de fleste skrivebordsmiljøer i årtier. Endret 3. oktober 2018 av Spetsnaz Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Dark Mode kan jo være en god funksjon om en sitter i mørke rom og arbeider, eller generelt om en arbeider mye foran skjerm. Mye mer behagelig for øynene. Vi har jo den her nattmodus eller kveldsmodus eller hva den nå heter, som gir en mer "varm" belysning fra skjermen på kvelden, men svart fungerer enda bedre. Som allerede nevnt er det noe man har hatt i de fleste skrivebordsmiljøer lenge. Svært mange linux distroer har vært geniale på det punktet. Resten var ikke noe særlig å rope wow av for min del. Sikkert noen som vil like de funksjonene også, hvis en jobber mye med klipping og liming og på tvers av enheter. Da kan de sikkert være geniale til sitt bruk. Når det kommer til "spionering", så er det vel prisen man må betale for "å gjøre ting mer lettvint". Eller så kan en jo legge inn for eksempel pCloud og betale for den ekstra krypterte pakka de tilbyr. Da kan du gjøre noe liknende om jeg ikke husker helt feil, pluss at det er kryptert. Ergo lite eller i det minste mindre spionering. Lenke til kommentar
Populært innlegg Tåkefyrste Skrevet 3. oktober 2018 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2018 Får vondt langt inn i ryggmargen av fornorskelse som "strålesporing" 12 Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Kjører du fortsatt Windows 7 ville jeg oppgradert. Win 10 er vesentlig bedre på nesten alle måter? Bortsett fra på UI, selvsagt. Microsoft fortsetter forsøkene på å gjøre Windows mer og mer likt et mobil-OS. Windows var suverent for folk som faktisk kan pc (kontrollpanelet er totalt overlegent de "dumbed down"-innstillingene som fins nå, startmenyen fungerte alltid uten at man måtte omstarte Explorer-servicen iblant, og man hadde full kontrll over startmenyen, istedenfor de begrensningene som ligger på den nå. Dessverre funker ikke W7 på Surface Pro, derfor kjører jeg 10. 4 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Noen som har en oppskrift på å hindre auto restart som følge av oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå