akelbo Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 PUBG-utvikleren har utestengt over 13 millioner kontoer for juks Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 At folk gidder sier nå jeg. Kanskje jeg er gammeldags, men for min del er det å cheate i et spill ikke akkurat synonymt med langtidsunderholdning. Cheat -> ban -> kjøpe spillet på nytt -> repeat. Jaja... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Et helt latterlig høyt tall. Antallet spill som har solgt flere kopier totalt er jo svært begrensa. Jeg kommer nok aldri til å forstå hva som foregår i hodene til disse personene. Man spiller jo i praksis ikke noe særlig selv, men lar maskinen gjøre grovarbeidet, og alle ser jo at man jukser. Man kaster bort sin egen og andres tid, men poenget er vel kanskje å irritere andre? Logisk sett den eneste forklaringa jeg kan finne når det gjelder juks i multiplayer-spill. At enkelte kjøper spillet gang på gang etter å bli tatt for juks tyder på at vedkommende er helt blåst, i mangel av et bedre uttrykk. 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Finnes utrolig mange tapere der ute... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Går det ikke ann å få på plass en lignende tjeneste som de har i CS hvor du må registrere mobilnummeret ditt? Det fjerner ikke juksere helt, men blir jo mere knot for jukserene å lage nye kontoer. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Banne HWID? Lykke til, vil nok stoppe de fleste som ikke google'r opp en løsning på det å. Sett mye forskjellig juks til det spillet men håper for guds skyld at de fleste er bannlyst nå. Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Et spill lever normalt ca 1 år før hacking tar over senen..så 8 gjenomsnitt siller jeg et spill i 1 år før jeg legger det på is, ig hopper på neste.. gidder ikke spille med masse hackere.. blant annet Battlefield 1 har hver overinfisert med hacking de siste 5-6måendene, og proffe hax selges for ca 400 pr mående. Så det er både billig å bruke og like enkelt å få tak i som brød i butikken...jeg er en dedikert gamer.. men syntes all denne hakingen ødelegger multiplayer gamplayet.. produsentene burde heller fokusere på å lage singel player spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå