Gå til innhold

Microsoft lanserte sitt kraftigste nettbrett noensinne og ny bærbar PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft lanserte sitt kraftigste nettbrett noensinne

(...)

Når det gjelder Surface Pro 6 beskrives dette av Microsoft som det kraftigste Pro-nettbrettet hittil

Altså... Det er vel strengt tatt det de gjør hver eneste gang de lanserer en ny generasjon Surface Pro. ^^; 

Denne gangen er det kanskje en liten tanke mer på sin plass siden de har en ny, svakere produktserie i Surface Go introdusert siden sist, men likevel. "Fastest, most bestest, even powerfullerer than last model!" begynner å bli en anelse brukt allerede. ^^; 

Lenke til kommentar

Og sånn fløyelsgreie rundt tastaturet? Hmm... Sikkert deilig for hendene, men hva med slitestyrke?

Jeg har første generasjon surface pro, og dersom de nyere tastaturene er som det eldste, så ville jeg vært mer bekymret for støv enn slitestyrke. Litt som vanlig fløyel, kanskje. 

Det er mye som er slitt på min Surface Pro. Ledningen på flere strømforsyninger, lakken, kanten på rammen, to stykker (plast eller metall?) som var limt fast i kanten på bakdekselet... Men tastaturet ligger mest og samler støv. 

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Veldig Mac-aktig design og video?

Og sånn fløyelsgreie rundt tastaturet? Hmm... Sikkert deilig for hendene, men hva med slitestyrke?

Ja Microsoft begynner å herme etter Apple med å lansere produkter i en ny farve, og kaller det for enorme nyheter.

Lenke til kommentar

Veldig Mac-aktig design og video?

Slitestyrken er sikkert på høyde med et lignende klesplagg. Men jeg er mer bekymret for at pizza-fettete fingre skal gjøre den til en bakteriebombe på rekordtid. Man kan jo ikke akkurat kaste den i vaskemaskinen med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...