Rayarn Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei Skal kjøpe en z600 som julegave, men har vanskeligheter med å få tak i en. De fleste er utsolgt. Hvis noen kan tipse meg så hadde det vært flott. Helst via mail: [email protected] God Jul Lenke til kommentar
Flamy Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 du er nok litt seint ute hvis du ønsker deg en z600 før jul... jeg har nettopp fått min. og det var en av de siste de hadde på lageret hos forbrukershop.no men det kommer inn nytt 19.januar.... men den som venter på noe godt....... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Yepp Er nok litt sent ute.... Men jeg skal tenke på deg når jeg bruker min z600. Habla Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hahaha, "skal tenke på deg når jeg bruker min z600" noen som gnir det inn her? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 De fleste z 600 som produseres leveres til vodaphone live for tiden Det betyr at det vil ta en stund før det vil være z 600 lett tilgjennlig i norden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå