balder Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Har kjøpt både Galaxy Watch og Apple watch 4. Er iPhone og iPad bruker fra før. No har eg prøvd Galaxy Watch og den virker bra med iPhone. Skal teste den ei veke så tenkte eg å teste Apple Watch etterpå. Det eg lurer på er denne batteritiden til Apple Watch på 18 timer vs Galaxy Watch 4 dager. Er det problem med 18 timer? Kva er egentlig best av dei klokkene? Andre som har erfaring? Når eg motar samtaler på Galaxy watch kan eg prate rett i klokken? Viss ja kor kan eg stille dette inn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Batteritiden på Apple Watch er i praksis mye mer enn 18 timer. Nå har jeg riktignok bare Serie 2, men den holder ca 2 1/2 dag med mitt bruk. Det vil si at dersom jeg tar den av lading mandag morgen, holder den hele mandag, hele tirsdag og må legges på lading onsdag kveld. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Har kjøpt både Galaxy Watch og Apple watch 4. Er iPhone og iPad bruker fra før. No har eg prøvd Galaxy Watch og den virker bra med iPhone. Skal teste den ei veke så tenkte eg å teste Apple Watch etterpå. Det eg lurer på er denne batteritiden til Apple Watch på 18 timer vs Galaxy Watch 4 dager. Er det problem med 18 timer? Kva er egentlig best av dei klokkene? Andre som har erfaring? Når eg motar samtaler på Galaxy watch kan eg prate rett i klokken? Viss ja kor kan eg stille dette inn? Ja du kan prate rett i klokken Er en del gode videoer med smarte tips til GW, feks denne. Lenke til kommentar
balder Skrevet 2. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2018 Batteritiden på Apple Watch er i praksis mye mer enn 18 timer. Nå har jeg riktignok bare Serie 2, men den holder ca 2 1/2 dag med mitt bruk. Det vil si at dersom jeg tar den av lading mandag morgen, holder den hele mandag, hele tirsdag og må legges på lading onsdag kveld. Så da er Apple watch best? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) Så da er Apple watch best? Hva som er best for deg kommer an på dine preferanser, og hvilken telefon du har. Apple Watch fungerer kun på iPhone, mens Samsungs klokker fungerer best på Android-telefoner. Mulig dette er bedre nå, men en del funksjoner var ikke støttet mot iOS. Endret 3. oktober 2018 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
balder Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2018 Eg har bade iphone og ipad pro så da blir det vel naturleg å bruke Apple Watch viss det ikkje er så stor forskjell på batteriet. Det er egentlig dette som er har vore bremsen. Ser at Samsungen har innebygget Esim som ikkje Apple har . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Ser at Samsungen har innebygget Esim som ikkje Apple har . Apple Watch har hatt e-SIM siden Series 3 kom som LTE-modell. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Apple Watch har hatt e-SIM siden Series 3 kom som LTE-modell. Greit å nevne at den funksjonen ikke er aktivert i Norge fra Apple sin side, så strengt tatt har de ikke esim. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Greit å nevne at den funksjonen ikke er aktivert i Norge fra Apple sin side, så strengt tatt har de ikke esim. Vell, de har eSIM, men; 1; Modellene med eSIM selges ikke i norge 2; Modellene med eSIM koster enda mer 3; Om du kjøper en med eSIM fra utlandet vil du ikke kunne bruke den på nettet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå