Gå til innhold

Nytt skjermkort Før Jul!

defzx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

defzx Skrevet: 17/12/2003 : 19:23

Vi spiller En God del CS.

Hvis dere spiller MYE CS bør dere kanskje tenke på Nvidia kort

f.eks Gainward GeForce FX5700 128MB DDR 5ns

- AGP, "Ultra/860TV-DVI",Tv-Out/DVI,Retail til 1564,-

ati kort har en lei tendens til å være mindre samarbeidsvillig med CS, kjenner mange som ikke har vært fornøyd med kortet sitt når det gjelder CS

PS! 9600XT er MYE BEDRE på dx9 spill generelt så det er ikke noe dårlig kjøp uansett, med tanke på fremtiden

Lenke til kommentar

Har kjøpt dette kortet selv og venter i spenning på postmannen oops, unnskyld, postPERSONEN :p

Mener å ha lest flere steder at kortet lider under en litt for dårlig vifte/kjøling, og lurte på om det fantes noen guruer her som kunne tipse meg om hvilke "kjøletiltak" som var mulige å gjennomføre. vil helst ikke rive av vifter og heatsinks da garantien går i dass sammens med vifta. Hadde håpet det fantes et "PCI "kort eller lign. som gjorde jobben.

EDIT:

Noe sånt som denne kanskje:

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=TTC003&toc=3860

Hvis jeg monterer denne tett opptil grafikkortet burde det vel hjelpe? og billig var den og gitt!

Ja, også God Jul da :thumbs:

Endret av BlondGod
Lenke til kommentar
Hvis dere spiller MYE CS bør dere kanskje tenke på Nvidia kort

f.eks Gainward GeForce FX5700 128MB DDR 5ns

- AGP, "Ultra/860TV-DVI",Tv-Out/DVI,Retail til 1564,-

Hva med å legge i en 1000lapp og kjøpe MSI GeForce FX5900 ULTRA 256MB DDR - AGP, demovare fra komplett til 2593,-?

Det må da være utrolig billig, selv om det er kun kortet som følger med?

Edit: Solgt

Endret av tolsen
Lenke til kommentar

Bestilte GeCube Radeon 9600XT Extreme 128MB DDR med BGA. Core clock: 500MHz / Memory clock: 700MHz fra multicom til 1699,-. Det må vel være et kurant kort, skal visstnok yte 10-15% mer enn ordinære 9600XT kort :green:

Men de får det ikke inn før 22.12, ba de sende det som A-post så da bør jeg vel ha det til Julaften :xmas:

Lenke til kommentar
Bestilte GeCube Radeon 9600XT Extreme 128MB DDR med BGA. Core clock: 500MHz / Memory clock: 700MHz fra multicom til 1699,-. Det må vel være et kurant kort, skal visstnok yte 10-15% mer enn ordinære 9600XT kort :green:

Men de får det ikke inn før 22.12, ba de sende det som A-post så da bør jeg vel ha det til Julaften :xmas:

Ja, det skal jeg og bestille!! Håper det er bra til spill!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...