Arodem Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Se den her.En video av et Harry Potter-rollespill har lekket på nett Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Ser det var mange på Reddit tråden som var skeptiske, men når Warner Bros har DMCAet videoen så er det vel egentlig bekreftet at det er ekte. Endret 2. oktober 2018 av Bjoolz 1 Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Videoen øverst i saken er allerede blokkert. Så kanskje like greit å fjerne den eller finne en link som virker (hvis det finnes)?Således kan det jo tyde på at dette ikke bare er et rykte, men noe som er på vei. Dere kan i det minste starte med å endre på artikkelteksten, for NEI, du kan ikke "Se den her." Endret 2. oktober 2018 av LaKilla Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Videoen øverst i saken er allerede blokkert. Så kanskje like greit å fjerne den eller finne en link som virker (hvis det finnes)? https://www.youtube.com/watch?v=5s2IdyQlqNw Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Tja hvorfor ikke. Liker Potter-universet egentlig. Følge med litt på åssen dette utvikler seg da Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Ser spennende ut! Har forsåvidt brukt en del tid i barndommen i Harry Potter universet og har stor tro på at dette kan bli bra. Noe jeg har hatt lyst på lenge er et nytt rumpeldunk spill. Det var usannsylig gøy å spille, både en- og flerspiller. Hadde vært kjekt om de laget en Quidditch del i spillet. Det hører jo med uansett Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Siden det er WB spill, skal de bruke Nemesis systemet fra Shadow of Mordor? Etterhvert som du dreper Malfoy sine bøller blir noen sterkere osv. Også kan du lage intern strid i Malfoy sin gjeng. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Håper de mikser inn litt skole-sim, kjipt hvis det bare blir et standard action-rollespill når settingen er som den er. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Ser spennende ut! Har forsåvidt brukt en del tid i barndommen i Harry Potter universet og har stor tro på at dette kan bli bra. Noe jeg har hatt lyst på lenge er et nytt rumpeldunk spill. Det var usannsylig gøy å spille, både en- og flerspiller. Hadde vært kjekt om de laget en Quidditch del i spillet. Det hører jo med uansett Husker du Harry Potter til PS2? Det var utrolig moro. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Håper de mikser inn litt skole-sim, kjipt hvis det bare blir et standard action-rollespill når settingen er som den er.Tjaaa, syntes skolen-delen i Bully var litt morsom jeg Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Husker du Harry Potter til PS2? Det var utrolig moro. Om jeg husker? Så klart! Jeg har 4 PS2 HP spill + ett på PC. Vanskelig å glemme de spillene, de var, tja, ikke verdens beste spill men det var god underholdning 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå