AfterGlow Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Google lanserer tjeneste som lar deg strømme storspillene direkte i Chrome Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Håper det failer. Dette er ikke retningen jeg ønsker gaming skal ta. 1 Lenke til kommentar
preKas Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Håper det failer. Dette er ikke retningen jeg ønsker gaming skal ta. Kan du begrunne? Ikke uenig, bare nyskjerrig 1 Lenke til kommentar
Nelus Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Håper det failer. Dette er ikke retningen jeg ønsker gaming skal ta. Høres jo kult ut det:), men sikkert masse eg ikkje tenker på.. Ka tenker du på? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Veldig spennende! Endret 2. oktober 2018 av LarZen Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Spennis. Skippet Origins, men kommer til å kjøpe dette på tilbud. Må teste den nye retningen AC har tatt sjøl. Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 ingen behov for det, Twitch er bra nok, og størt i gamet! Lenke til kommentar
hrflikk Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Håper det failer. Dette er ikke retningen jeg ønsker gaming skal ta. Kan du begrunne? Ikke uenig, bare nyskjerrig ingen behov for det. Twitch er største og best! Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Spillkvalitet basert på netthastighet, potensielt lengre lastetider, potensielt problematisk latency i mer actionfokuserte spill, mister savegames om du blir disconnecta, at det i hovedsak bare er en gigantisk drm og at jeg er en tradisjonell gamer som liker å ha mine spill liggende på harddisken min. 1 Lenke til kommentar
Regim Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Dette kommer visstnok også som en løsning for Nintendo switch i Japan. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 ingen behov for det, Twitch er bra nok, og størt i gamet! Kan du spille spill over Twitch? Dette er ikke en video folk får se, det er et spill du får spille over nettleseren. 1 Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Spillkvalitet basert på netthastighet, potensielt lengre lastetider, potensielt problematisk latency i mer actionfokuserte spill, mister savegames om du blir disconnecta, at det i hovedsak bare er en gigantisk drm og at jeg er en tradisjonell gamer som liker å ha mine spill liggende på harddisken min. Må jo se litt fremover i tid da. Når flere har stabile koblinger på fiber og 5G med lav latency. Raskere lastetider, topp kvalitet, når som helst, hvor som helst og på hva som helst. Trenger ikke lenger bruke tusenvis av kroner på gaming PC og konsoller. Jeg kan lett gi opp spillplass på SSDen min for det. Men det ligger nok fortsatt en del år fremover i tid. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Hvorfor kaste bort tiden på dette? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Hvorfor kaste bort tiden på dette? Fordi det vil bli spill fremtiden for millioner i fremtiden. Om det er om 2 år eller 10 år gjenstår å se. Men en form for sky basert spilling kommer. Det er det ingen tvil om. 2 Lenke til kommentar
Fuglsetrampen Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 ingen behov for det, Twitch er bra nok, og størt i gamet! Kan du spille spill over Twitch? Dette er ikke en video folk får se, det er et spill du får spille over nettleseren. Dette tror jeg mange ikke har fått med seg! 1 Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Fordi det vil bli spill fremtiden for millioner i fremtiden. Om det er om 2 år eller 10 år gjenstår å se. Men en form for sky basert spilling kommer. Det er det ingen tvil om. Til mange typer spill vil det sikkert fungere greit. Men hovedproblemet er latency og det er begrenset hvor lav man kan få den, uten å ha serveren i nærheten. Skal ikke ha høy input lag før det kan bli veldig plagsomt, spesielt i spill som f.eks. FPS. Det blir sikkert populært når det kommer, men for min del virker det foreløpig ikke veldig interessant. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Skal ikke ha høy input lag før det kan bli veldig plagsomt, spesielt i spill som f.eks. FPS. Det er da samme problem som å spille online spill mot andre spillere? Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Det er jo først og fremst retta mot de som ikke investerer i en gaming pc, men som har lyst til å spille nyere pc-spill. Jeg er ikke i nærheten av målgruppa for denne satninga, men ser ikke problemet med at andre benytter seg av muligheten. 1 Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Det er da samme problem som å spille online spill mot andre spillere? Nei, forskjellen er at du får forsinkelse på alt du gjør og ikke bare på hvordan spillverden rundt deg reagerer på det du gjør. Dersom du f.eks. spiller skytespill vil forsinkelsen fra nettverket ditt gjøre at du får etterslep på all input og det blir fort forstyrrende. Kjøpte en gang en PC monitor som hadde HØY input lag og forsinkelsen fra jeg flyttet musen til kameraet fulgte etter på skjermen gjorde skytespill helt håpløst. Mener å huske skjermen hadde rundt 80 ms input lag, heldigvis vil nok en slik spilltjeneste være langt bedre enn dette på et greit nett. Likevel spent på hvor bra man kan få det og hvor merkbart det blir. Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Det er jo først og fremst retta mot de som ikke investerer i en gaming pc, men som har lyst til å spille nyere pc-spill. Jeg er ikke i nærheten av målgruppa for denne satninga, men ser ikke problemet med at andre benytter seg av muligheten. Enig i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå