Fille 91 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Er du flink i matlab? Ta kontakt med meg pr pm Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Hvorfor spør du ikke bare her? 2 Lenke til kommentar
Fille 91 Skrevet 2. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2018 Når man har et datasett med flere kolonner. Hvordan finner man max- min, gjennomsnitt og standardavviket på data fra en av kolonnene? I matlab Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Mange funksjoner i MATLAB tar inn hele matriser og gir ut svarene for kolonne for kolonne. Foreslår at du leker med funksjonene min, max, mean og std og ser hva som skjer. Lenke til kommentar
Fille 91 Skrevet 2. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2018 Er ikke en matrise Kolonne 1 er tidspnkter (timer, min, sec) Kolonne 2 er temperaturer. Jeg skal finne maks temp, min temp osv Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Skriv et program om du ikke finner funksjonen, det burde ikke ta mer enn 2-3 minutter Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Har ikke MATLAB-lisens lenger men om jeg ikke husker feil har vell matlab funksjoner av typen (forutsatt at vektorene er definert) max(a) min(a) osv? edit. Testet det i python nå og funker fint der, og kan ikke huske at MATLAB var så annerledes der. Endret 2. oktober 2018 av herzeleid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå