akelbo Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Nettbutikken feirer tiårsjubileum med gavedryss og spill på tilbud.Du kan stemme på det neste spillet GOG skal gi bort Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 SuperHot... Lett :-p Votet/Stemmet for Firewatch dessverre her.. Angrer litt at jeg kjøpte Superhot på 20% off når neste dag var det 75% off :L Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Må si at det er fantasisk at på 10-års jubileumet at de nå har gitt ut Soldier of Fortune serien, en serie jeg trodde var fortapt under rettighetstulleri. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Ble shadow warrior 2 her 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Votet/Stemmet for Firewatch dessverre her.. Angrer litt at jeg kjøpte Superhot på 20% off når neste dag var det 75% off :L Kjøpte Firewatch for bare 37,25 på et Xbox salg. Shadow Warrior 2 ga jeg 10,- for på gamestop. Så dette er jo alle spill som har vært priset svært lavt på et tidspunkt :-p Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Kjøpte Firewatch for bare 37,25 på et Xbox salg. Shadow Warrior 2 ga jeg 10,- for på gamestop. Så dette er jo alle spill som har vært priset svært lavt på et tidspunkt :-p 10 kroner, så lite? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) 10 kroner, så lite? Når jeg tenker meg om så var det 1,-. Har handlet en del spill på gamestop til 1,- når de har storrengjøring. Så fikk sikret meg det til Xbox One til 1,-. De dumper prisene når de skal ut av sortimentet sitt. Endret 2. oktober 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Firewatch var så kjedelig at jeg sovnet hver gang idet jeg trykket på start så fikk desverre aldri spillt det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Må si at det er fantasisk at på 10-års jubileumet at de nå har gitt ut Soldier of Fortune serien, en serie jeg trodde var fortapt under rettighetstulleri. Woot woot woot! Har ventet på dette lenge! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Firewatch var så kjedelig at jeg sovnet hver gang idet jeg trykket på start så fikk desverre aldri spillt det Det var din mening. Selv syns jeg det gjorde en fenomenal jobb med stemmeskuespill og oppbygging av spenning. Dog avslutningen ble et lite antiklimaks. Men på tross av det er det et av de bedre spillene jeg vet av. Håper på flere sånne spill. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. oktober 2018 Del Skrevet 3. oktober 2018 Firewatch er et nydelig spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå