Leetrune Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Mobilen min 1-2 måna gammel. En t610, vil ha meg en E700. Er det mulighet for og få en annen tlf når du levere en som er fakka(ikke mei nei. En t610)Med et mellomlegg? Går det eller er ikke det lov? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 det er jeg ikke sikker på.. kanskje deet går... hva feiler t610'n din da??? lurt valg å bytte til e700 må eg si.. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Når æ ringe, så vill ikke den ringeruta lokk sæ. den e fræmdeles åpen menn de e ingeting å hør inni der. Så slår den seg bare av, så på. Uten at jeg må slå pinkode. så når den starter igjen fær den på internetten! :S Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Når æ ringe, så vill ikke den ringeruta lokk sæ. den e fræmdeles åpen menn de e ingeting å hør inni der. Så slår den seg bare av, så på. Uten at jeg må slå pinkode. så når den starter igjen fær den på internetten! :S Kanskje levere den inn til service? Virker som du bare vil ha en grunn til å bytte til E700. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 hmm.. fuktskade? samme skjedde med min (3510i) som slo seg av og på hele tiden. leverte det inn til verkstedet og de fant ut at det var fuktskade! har jo ikke vært i nærheten av fuktskade! den har vært påverkestd i laaaaaaaang tid nå!!! Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Seff er de gladnyhet for meg, since æ vil bytt te E700. Men den ska ****** ikke inn på no serviss, da ska æ ha ny en på labben Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Såklart må den inn til service først. Du kan ikke bare gå tilbake og kreve en ny en da. De må jo se hva som er gærnt. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Da ska æ ha en skikkeli bra lånemobb i mellomtia. Får æ de? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Spørs hvor lenge mobilen din er på service. Og jeg tror ikke du bare kan komme og kreve en super telefon til låns. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Humm! Så hvor lang tid tar den der servis greia da, de får ****** ikke mer en ei uke på sæ sir æ bare. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Åssen skal jeg vite det? Du som må kontakte dem. Spørs vel også hvor mye de har å gjøre. De fikser ikke din med engang du kommer inn døra. Og ro ned litt på språket gutt Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Ja ******, kommer bare svarte sternör her joh! Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Men viss de e fuktskade. Får æ ikke ny da? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Nei... Du får leiemobil, tilsvarende den du har nå. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Seffølgelig ikke! Lenke til kommentar
galant Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Seff er de gladnyhet for meg, since æ vil bytt te E700. Men den ska ****** ikke inn på no serviss, da ska æ ha ny en på labben I følge kjøpsloven: Har verkestedet krav på å rette feilen 3ganger.. Hvis de ikke klarer det så skal du få en ny en. lik den som du leverte inn... Du har da ingen krav på å få bytte til en annen mod eller merke Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 var det ikke sånn at DU hadde krav på ny viss de var første gangen? ehh. loll!? Lenke til kommentar
zane Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Forbrukerloven slår fast at han kan velge mellom ny telefon eller reperasjon. Forutsetningen er at det å få ny telefon ikke påfører selger urimelig store kostnader. I de tolkinger av loven som foreligger i diverse rundskriv slår fast at det skal svært tungtveiende argumenter til for at selger skal kunne påberope seg "urimelig" store kostnader. Du kan derfor trygt KREVE ny telefon. Den nye forbrukerloven trådde i kraft 1 juli i fjor. Husk også på at det i løpet av de første 6 mnd så regnes alle feil som fabrikkasjonsfeil. Dvs at selger må bevise at telefonen din er fuktskadet (ingen enkel sak...). Lenke til kommentar
Errae Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 det gjelder da ikke som fabrikkasjonsfeil viss det er vannskade... Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Okei, da så. Men mobilen min har slutta å klikke. Men nå vet jeg ivaffal litt viss den skal begynne og jøre sånn jaje tingn ijenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå