mariushaugan Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei, lastet netopp ned siste versjon av Rivatuner. Har ett Gforce3 ti200 64DDR som jeg skal overklokke. Mine spørsmål blir som følger: Hva er forskjellen på Target Adapter og Driver Settings..? Man kan nemlig customize begge deler i Rivatuner, burde jeg sette opp både Core clock og Mem clock på begge deler, eller holder det bare med en? Kan kortet bli så varmt at det tar skade av det, hvis jeg kun setter opp Core clock og Mem clock? Og, uten å gå inn med nye vifter og kjøle-elementer, er det flere ting jeg kan gjøre med kun software-klokking som vil gi meg bedre ytelse på skjermkortet? Mvh, Marius Haugan. Lenke til kommentar
starving Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 er ikke siker på hva forskjellen er, men jeg har hørt at du burde ha det på driver settings på det kortet der. når du overklokker skal du øke både core og memory. kortet blir varmere, og det vil dermed få kortere levetid. men så lenge det ikke er artifacts, små farge prikker rundt på skjermen skal det gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå