eskils1111 Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Hei. Har et problem med at eksosanlegget løsner av den ene gummiringen. Noen som har en løsning på å hindre at dette skjer? Legger ved bilde av ringen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Mangler du gummiringer andre plasser på eksosen? Ikke vanlig at det skal kunne bevege seg nok til å hoppe av. Lenke til kommentar
eskils1111 Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 Har ikke sjekket det, men det høres jo ut som en god grunn Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Jeg satt en slangeklemme på enden av kroken da jeg hadde dette problemet. Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Når jeg hadde biler med "løene" eksosanlegg, så pleide jeg å kjefte så høyt jeg kunne på bilen inne fra kupeen, det hjalp aldri! men som sedsberg sier, slangeklemme var ett godt tips! Lenke til kommentar
eskils1111 Skrevet 2. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2018 Takk for gode forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå