Niklasp Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Nå kan du fortsette å se YouTube-videoer mens du driver med andre ting Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 like den knappen, så høvelig. Lenke til kommentar
Thomasedv Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Fint med god funksjonalitet. Har selv hatt dette lenge, ganske sikker på at det skyldes en utvidelse kalt Iridium (Men kan hende jeg havnet i beta for Youtube, men innbiller meg at det er en funksjon av utvidelsen) og må si at det har vært en stor favoritt. Slipper man å stoppe musikken! Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Er vel gammelt nytt.. Har hatt en slik mulighet sikkert ett par år nå på PC. Mulig den har blitt endret litt nå da jeg ikke har sjekket på ek stund siden jeg bruker mobil eller smart TVen for YouTube men Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Har ventet en stund på denne. Har brukt funksjonen mye på mobil, og derfor savnet den når jeg har brukt youtube på pcen Lenke til kommentar
Archdemon Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Velkommen etter. Og nok en funksjon som Youtube gjør dårligere enn det utvidelser har gjort i flere år allerede. I motsetning til denne elendige implementasjonen av Google, så popper Iridium videoen ut på siden og ned automatisk når du scroller eller går frem/tilbake på nettsider. Som vanlig, en "funksjon" som er totalt ubrukelig fordi de ikke klarer å lage noe skikkelig. Har ventet en stund på denne. Har brukt funksjonen mye på mobil, og derfor savnet den når jeg har brukt youtube på pcen Får lære deg å bruke utvidelser, gutt. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Får lære deg å bruke utvidelser, gutt. Ikke alle som gidder bruke utvidelser som krever alle mulige tillatelser, lillegutt. Endret 2. oktober 2018 av LoveAmiga 4 Lenke til kommentar
Archdemon Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Får lære deg å bruke utvidelser, gutt. Ikke alle som gidder bruke utvidelser som krever alle mulige tillatelser, lillegutt. "Alle mulige tillatelser" Vi snakker ikke om Android og iOS apper her. Oioioioi, se på "alle mulige tillatelsene" som er her ... EN HEL EN! https://i.imgur.com/9dZrmZt.png Og bare så du vet, utvidelser på nettlesere kan ikke bruke noe personlig data eller lokale filer. Da må du bruke Tampermonkey eller annen 3'de part script uvidelse. Noe som faktisk er litt slitsomt for å bruke scripts som endrer session-lokasjon istedenfor VPN Endret 2. oktober 2018 av Archonia Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Ikke så veldig ny, hvis jeg gikk tilbake til youtube forsiden kom den akkurat som denne funksjonen gjør, men dette har vært allerede et halvt år.. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 "Alle mulige tillatelser" Vi snakker ikke om Android og iOS apper her. Oioioioi, se på "alle mulige tillatelsene" som er her ... EN HEL EN! https://i.imgur.com/9dZrmZt.png Og bare så du vet, utvidelser på nettlesere kan ikke bruke noe personlig data eller lokale filer. Da må du bruke Tampermonkey eller annen 3'de part script uvidelse. Noe som faktisk er litt slitsomt for å bruke scripts som endrer session-lokasjon istedenfor VPN Akkurat. Og det er EN for mye. Hvorfor i all verden skal jeg ville gi en tredjepart muligheten til å lese og endre mine opplysninger??? Lenke til kommentar
Archdemon Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 (endret) "Alle mulige tillatelser" Vi snakker ikke om Android og iOS apper her. Oioioioi, se på "alle mulige tillatelsene" som er her ... EN HEL EN! https://i.imgur.com/9dZrmZt.png Og bare så du vet, utvidelser på nettlesere kan ikke bruke noe personlig data eller lokale filer. Da må du bruke Tampermonkey eller annen 3'de part script uvidelse. Noe som faktisk er litt slitsomt for å bruke scripts som endrer session-lokasjon istedenfor VPN Akkurat. Og det er EN for mye. Hvorfor i all verden skal jeg ville gi en tredjepart muligheten til å lese og endre mine opplysninger??? Støøøøøøøøøønn. Den leser og endrer ikke DINE opplysninger. Utvidelser har ikke mulighet til det. Jeg til og med forklarte det for deg, det kan de kun om du bruker Tampermonkey eller lignende script-utvidelser. Men skal være enig i at det er dårlig formulert. Det den leser av "opplysninger" er HVILKE KNAPPER DU KLIKKER PÅ så den vet AT DU FAKTISK HAR KLIKKET PÅ EN FUNKSJON og endringer den gjør er hvordan selve UIen. Det er helt utrolig at folk her ikke vet hvor begrenset utvidelser på nettlesere er. Dette er IKKE en iOS app. Men du får ta på deg aluminiumsfolie-hatten, sette deg bak 10 proxies, 15 VPNer og bare bruke Tor mens vi andre som ikke er helt villt paranoide bruker adblockere og andre utvidelser som er helt ufarlige og svært nyttige. Endret 2. oktober 2018 av Archonia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg