Sheldon C Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Flere enn meg som har problemer med å knekke ut rett størrelse av simkortet? Jeg knekker alltid for mye og knoter fælt med å få det på plass i mobilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Knekker alltid feil jeg også, men synes det er veldig kjekt med tre i en for da passer det alltid i alle telefoner (om man husker å ta vare på rammene) Ser ikke på dette som et problem, snarere tvert i mot! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Rart at ingen har sagt det men nytt simkort = du må sette opp bankid på nytt, og da trenger du kodebrikke Dette ^^ +1 Tror ikke noen får endret på det, men hva med en SMS "Husk å ta med deg kodebrikke dit du skal i dag" Forøvrig kunne det jo gjerne vært greit med ett sånn "SIM-tool" eventuelt bare en binders. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Infoen rundt bankid står jo normalt sett på brevet man mottar i posten dager i forkant. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Infoen rundt bankid står jo normalt sett på brevet man mottar i posten dager i forkant. Vet om det, men glemmer det hver eneste gang, en SMS i 7 tiden elns dagen porteringen skjer/har skjedd hadde mest sannsynlig "reddet" meg hver gang Lenke til kommentar
joran_4 Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 Hei alle sammen, Jeg gjennomføre en undersøkelse for en leverandør som vil tilby mobilabonnementer snart (jeg kan ikke si mer om selskapet ennå, dessverre, på grunn av en signert taushetserklæringen). Det som jeg fokuserer på nå er hvordan prosesser til å bytte SIM-kort skjer blant de eksisterende leverandørene. Har dere hat noe opplevelsen som var særlig god eller ille? Hva tror dere mobil leverandørene gjør feil eller kan gjøre bedre for kundene sine? Alle innspill takkes! Jeg prøver å lære litt om det før jeg kommer å designe en prosessen til dette selskapet. Porterte fra Telenor til Chili Mobil, ble instruert om at SIM kom i posten og fikk derretter SMS med tidspunkt for å bytte SIM. Uheldigvis for meg så var SIM defekt. Mye trøkk rundt fri data gjorde prosessen med å få forklart kundeservice om at SIM var defekt vanskelig, så fikk ferdig aktivert SIM (nr 2) i posten 1 uke etter det første SIM-kortet kom. Ingen eject-tool fulgte med.. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Har etterhvert hatt ganske mange porteringer. For ca en måneds tid siden porterte jeg et nummer til Happybytes der simkortet viste seg å være defekt. Det var svært vanskelig å få dem til å akseptere dette, selv om jeg selv hadde prøvd kortet i flere telefoner, og det i alle stod "ingen SIM". De skyldte på porteringsproblemer hos Telenor, mens jeg hardnakket hevdet at da ville det stått noe annet enn "ingen SIM" Fikk omsider overtalt dem til å sende nytt simkort som jeg mottok en liten uke etter porteringsdato. De hadde til og med lagt ved en frankert konvolutt for retur av det defekte simkortet. Jaja, har nå virket bra etter dette :-) To nye nummer blir portert på fredag, håper det går glattere da. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Har fått tre simkort levert fra happbytes nå som jeg skal ta i bruk i kveld. Hoved sim, tvilling sim og data sim. Tvillingen virker fysisk i telefonen, men er ikke på nett før fredag kl 14. Gleder meg veldig til vi er ferdige med fysiske sim kort og er over på e-sim.. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Liker at de tilbyr 2 datasimkort, perfekt for vår familie der vi alle har telefoner med plass til to simkort og vi kan dele på felles mobildata Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Enda bedre er qt happybytes skal starte med eSIM så fort telenor gir klarsignal. Komplett får i desember, da regner jeg med at happybytes får det omtrent samtidig? Har en galaxy watch som jeg gjerne vil ha på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå