Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 http://www.infosync.no/no/news/n/409.html denne telefonen er rå! bare se på det bildet ganske fin telefon! detter sakset inn fra www.infosync.no Den nye fargeskjerm-modellen, kalt A388c, vil etterfølge dagens A388 i sine evner til å levere alle standard telefon-funksjoner så vel som e-mail for opp til fem forskjellige profiler, støtte for SMS, gruppe-SMS og IM (Instant Messaging) for rask chatting. A388c vil også tilby støtte for J2ME, en teknologi som så en av sine aller første implementeringer i en av A388c sine forgjengere - A008. Den helt store forskjellen A388c kan skilte med i forhold til tidligere telefoner fra Motorla er dog telefonens nye 16-bit fargeskjerm, noe som fører Motorola inn i toppsjiktet sammen med smartphone-produsenter som Nokia og Sony Ericsson. En eksakt dato for når telefonen vil dukke opp i butikkhyllene er fortsatt ikke satt, men Motorola satser på at det vil skje en gang i løpet av første halvår 2003. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Syns ikke den var noe særlig jeg. Hadde heller kjøpt en P900 istedenfor den saken der. Og første halvår av 2003?? Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Den var fin!! Hadde jeg hatt penger så skulle jeg ha kjøpe den, men det har jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå