Spaitzo Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Hei. Jeg ønsker å finne en DAC/eksternt-lydkort/mixer eller hva som helst, som har 2 output (en for headphones og en til høyttalere). Og samtidig har 2 input fra forskjellige lydkilder. Samtidig må jeg kunne høre begge input kanalene samtidig. Er det noen som kan hjelpe meg her? Linker til produkter er høyt ønsket. Takk Lenke til kommentar
Pop Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Steinberg UR22 har denne muligheten og det antar jeg de aller fleste lignende produkter har. Dette er utstyr ment for studio. Går du videre oppover i pris får du enda flere kanaler inn. Husker ikke alle på min, og nå er jeg på jobb. Men du finner info på nett. Prisen er helt kurant, rundt en 1300kr. 1 Lenke til kommentar
Spaitzo Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 Takk skal du ha, Skal se nærmere på dette. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Litt på siden, men nicket ditt minnet meg på mitt første lydkort som ble levert med programvaren Dr. Sbaitso. På 4sound.no eller andre studiosjapper finner du mange lydkort å velge i. F.eks dette, om du klarer deg med to mono-innganger. Jeg har samme boksen selv i 18i8 varianten. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 15. oktober 2018 Del Skrevet 15. oktober 2018 (endret) Focusrite gir mye kvalitet for pengene (de har også produkter i det helt øvre prissjikte). Edit: Bruker selv Focusrite Scarlett 2i2 Gen2 for mikrofon, og er svært fornøyd. Endret 15. oktober 2018 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå