Øystein.F. Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Nokre av årets aller største titlar veltar over oss denne månaden.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i oktober Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Er litt bekymret for AC Odyssey. Hvor mye Assassins Creed er det. 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Årets beste måned. Forza 4 og RDR2 er must-have for min del. 1 Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 COD, AC, Forza er alle resirkulerte spill. Bortsett fra BR modus i COD, men det har vi jo også sett før. RDR ser bra ut men dessverre så spiller jeg på pc. Rockstar :/ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Dette blir ein god november! Ser veldig fram til RDR2. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 For en mareritt måned! Alt for mange spill som jeg har lyst å spille. Lenke til kommentar
Dinoman87 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 COD, AC, Forza er alle resirkulerte spill. Bortsett fra BR modus i COD, men det har vi jo også sett før. RDR ser bra ut men dessverre så spiller jeg på pc. Rockstar :/ Godt tips: Skaff deg alle maskiner, vær alt-etende, slutt å klag på eksklusivitet. Jeg har alle (vel ikke switch helt enda, men det meste der kan jo skaffes andre steder) og jeg stortrives med det. 1 Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 COD, AC, Forza er alle resirkulerte spill. Bortsett fra BR modus i COD, men det har vi jo også sett før. RDR ser bra ut men dessverre så spiller jeg på pc. Rockstar :/ Godt tips: Skaff deg alle maskiner, vær alt-etende, slutt å klag på eksklusivitet. Jeg har alle (vel ikke switch helt enda, men det meste der kan jo skaffes andre steder) og jeg stortrives med det. At enkelte maskiner får eksklusive spill er helt innafor, men kjøper ikke PS eller Xbox for å spille ett spill. Det er helt bak mål. Må få lov å være skuffet over at et selskap ikke lanserer til PC & vice versa Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Hadde RDR2 kommet på PC, ville det nok bli et kjøp, men det har det ikke gjort (enda) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 At enkelte maskiner får eksklusive spill er helt innafor, men kjøper ikke PS eller Xbox for å spille ett spill. Det er helt bak mål. Må få lov å være skuffet over at et selskap ikke lanserer til PC & vice versaTa med Bloodborne så er det verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå