Judgement Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Hva med å skrive problemene om note 9? https://www.digitaltrends.com/mobile/common-galaxy-note-9-problems-and-how-to-fix-them/ https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-Note-9-Questions-and/New-note-9-issues/td-p/381221 https://www.forbes.com/sites/ewanspence/2018/09/24/samsung-galaxy-note-9-camera-freeze-sticky-keyboard-problem/#561babab3a45 Er ikke bare iphone som har software feil. Erm for meg fremstår tek.no og den norske teknologipressen som svært rask til å lage artikler om problemer hos andre enn Apple men motsatt når det er problemer hos Apple. Det er mulig jeg ser det jeg vil se, men jeg ble genuint overrasket over at denne artikkelen var på forsiden til tek.no. 2 Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Iphone har jo ræva byggekvalitet, noe alle med over 80 i IQ kan forstå, så dette kom ikke som ett sjokk. Men folk er dumme som dyr som kjøper denne typen søppel telefon gang på gang. Samsung vil alltid være kongen, aldri problemer og helt i målgruppen for oss med 140+ i IQ. /S Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Tim Kukk på itavisen skriver: Helt alvorlig folkens. På innstillinger under Face Id og kode er det et valg om hvorvidt man tillater tilkobling via usb etter en times inaktivitet. Står denne slått av må man aktivere telefonen før tilkoblinger blir aktive. #skullegjortresearch Funka for meg etter dette. Lenke til kommentar
ahnilsen Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Er bare å ta laderen ut, snu laderen og sette den inn. Problemet blir nok løst med en oppdatering snart, kjenner vi Apple rett. japp.. skjer jevnlig at jeg må gjøre akkurat det Lenke til kommentar
V-S 86 Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Det er pga sikkerthets systemet som skal stoppe produkter som dette fra å brut force iphonen din (selges som regel kun til politi, men men) Regner med at de klarer å fikse denne buggen i en ny oppdatering. Iphone er i det minste ganske hyppige på oppdateringer i motsetning til android (spesielt eldre modeller) I mellomtiden kan du skru av sikkerhetsfunksjonen....Med mindre du frykter at politiet er på nakken din og kommer til å ransake leiligheten din før neste oppdatering er ute. Lenke til kommentar
TineSandvold Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Ny iPhones har problemeriPhones? Skal det være flertall? salgsstart for tidenes dyreste iPhones og Ja, hva kaller du det, da? Iphoneer? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 "Nye iPhones" burde det stått da (ikke ny iPhones). Og overskriften gjelder bare én telefon, noe som forvirrer ytterligere. iPhone Xs vil ikke lade skikkelig Selvsagt kaller jeg det iPhone-er. I dette tilfellet ville jeg ha skrevet "To nye iPhone-modeller lader ikke skikkelig". Eller rett og slett "iPhone Xs-modellene lader ikke skikkelig". Men da får de jo ingen klikk på artikkelen. At det er viljen det står på (vil ikke lade), virker også merkelig.Nei: Det er bare litt over en uke siden salgsstart for tidenes dyreste iPhones og Ja: Det er bare litt over en uke siden salgsstart for tidenes dyreste iPhone-modeller og Nei: Mens vi i Tek.no ikke har opplevd ladeproblem med noen av våre to testeksemplarer har Youtube-kanalen «Unbox Therapy» hentet inn en rekke nye iPhones for å sjekke status. Ja: hentet inn en rekke nye iPhone-enheter for å sjekke status. Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Er jo bare til og ta ledningen snu den rundt, putt den så i tlf, ta laderen og tlf og hiv alt i boss. Gjør du dette slipper du at Apple suger mer penger av deg, ios 12 var perfekt sa noen her inne yeah right ??? 1 Lenke til kommentar
V-S 86 Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Og der var chargegate allerede fixet i public beta... noe som betyr at den er er rett rundt hjørnet for alle andre. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Er bare å ta laderen ut, snu laderen og sette den inn. Problemet blir nok løst med en oppdatering snart, kjenner vi Apple rett. Eller så blir det mer bugs.. Kjenner vi Apple rett utifra oppdateringshistorikken de har hatt de siste årene. Jeh går ikke tilbake til noe kjip iPhone hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg