Hawaii skjorte Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Hei, jeg og min samboer drar snart til Warszawa. Blir her kun fra fredag til mandag. Noen som har tips for hva vi bør få med oss? Tar gjerne i mot tips på restauranter, barer osv. Blir nok en del shopping på min bedre halvdel. Hvordan er prisnivået i Warszawa? Vi lander på Modlin flyplass. Greit å komme seg inn til sentrum? Endret 4. oktober 2018 av Hawaii skjorte Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Jeg mener å huske det var enkelt å komme seg til sentrum fra den flyplassen med lokaltog da jeg var der. prisnivået i Polen er ganske mye lavere enn i Norge så du vil oppleve det som billig. Det er flere walking tours i gamlebyen som kan være greie å få med seg. Lenke til kommentar
Therese83 Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Det er ca. 7-9 år siden jeg var der, og husker ikke hva alt het, men anbefaler gamlebyen. Kjempe fin arkitektur og koselige kafeer osv. Vi bare gikk uten mål og mening, og kom over mye å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå