MrLuni Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Windows:2 prikkete linjer følger musa i Windows. Disse linjene følger musa.Windows:På lys bakgrunn så kommer det fram små blå firkanter random plasser.Ingames så kommer det fram "stjerner" som lyser sterkt om det er sol, og lyser i forhold til hvilken retning jeg ser. Skulle tro at dette er software problem? Normal problemer. Kom random mens jeg spilte. Nye drivere og seff erstattet. Ikke klokket. Endret 30. september 2018 av MrLuni Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Kom det etter du byttet driver? isåfall bytt tilbake. Ellers kan det være GPU som er i ferd med å dø, eller en kabel med brudd. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. september 2018 Forfatter Del Skrevet 30. september 2018 La vell inn ny driver for noen dager siden. Merkelig at linjene følger fast med musa. og "solstrålene" lyser i forhold til spillet. Trodde faktisk det var en del av spillet. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. september 2018 Forfatter Del Skrevet 30. september 2018 OK har testet. Det er ikke kabelen, og det er samme problem når jeg kjører på tv'en. Har rullet bak og til fersk nvidia driver. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 For meg ser det ut som det er GPU som går varm eller noe lignende og at det er Hardware trøbbel... Om du googler Artifacts og GPU kan du finne massevis av eksempler du kan prøve å sammenligne med... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. september 2018 Forfatter Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Tempen er fin. Men er det ikke mekelig at det er 2 prikkete linjer under muspekeren hele tiden? På samme plass selv ved restart osv? Update: Har tatt en reinstall av windows. Problemet forsvant helt til jeg installerte nye skjermdrivere. Update2: Integrert grafikk funker fint. Kanskje ikke beste ytelse, but still. Update3: https://youtu.be/mCCPzRxg-wg?t=6 En video som viser samme feil i samme spill. Update4: Yes.. Testa kortet i en anna data. Same problem... Endret 1. oktober 2018 av MrLuni Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 mIRC... blast from the past 1 Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 rollback med en eldre driver? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 Didnt work og det hadde samme problem på en annen data. Kortet er pakket og klart for sending til komplett. Håper på å få velge nytt skjermkort. Da blir det 2080 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå