Gå til innhold

Anbefaling av spill

Anbefalte innlegg

Liker:

Doom 3

Dead Space 1-2-3  ( Dead space 4 kommer engang)

Rage 1  ( venter på Rage 2 februar 2019)

Pray, var fantastisk.

X-com alle i serien.

Syndicate

Fear

Liker delvis Fallout men blir for mye dill dall at jeg gir opp etterhvert...

Samme med Far Cry, for mye tåpelige mission at jeg mister interessen. Men liker veldig godt landskaps følelsen i Far Cry. Likte godt Far Cry 2, spillte den en vinter med 30 grader på rommet.

Alle spillene inneholdt plot, handling, ikke innholdsløst slik som

Division som også var greit på mange måter men også tomt på mange måter.

Prøvte Destiny 2, men virker litt sjeløst innholdsløst. Spillte vel gratis til level 7 så mistet jeg interessen.

Gamle favoritter " Beneath a steel sky, Monkey Island. Baldurs Gate, Arcanum,

Har spillt min share av Battlefield, springe rundt som hodeløs høns. Samt alle crysis.

Har begynt å spille " Mass effect 1" tenkte å begynne på 1, 2. 3 og andromeda... Men ble litt søvnig av å spille Mass effect 1, men greit å komme igjennom, lest det tar ca 10-24 timer å spille gjennom.

Men tenker det blir bedre å komme til mass effect 2 osv.

Spill som wow, age of conan hater jeg. Cs spilte jeg for 100 år siden.

Alle svar og tips mottass med takk.  Jeg er ikke så oppdatert. Har bytta skjermkort fra et 770 til 1070 så det blir jo litt å gå på.

Jeg mistenker som sagt at hvis jeg holder ut igjennom de første med mass effect så kan det bli bra etterhvert... Skikkelig story buidling osv.

Sliter med å gå timesvis i spill for å finne loot. Er ikke helt min greie.

Nå har jeg endelig funnet Bullfrog ( Famas) i division og har bare å finne striker body armor, som virker håpløst. :)

Likte left 4 dead, spillte dying light ga opp etter halvparten.

Har det første Metro liggende hjemme, bør jeg spille den serien?

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker ikke evighetsspill selv, så alle disse kan spilles ferdige innen en fornuftig tidsramme.

Tips er:

Watch_Dogs (UBI sin GTA-klone hackerstyle)

BioShock-serien

Deus Ex - Mankind Divided

Remember Me

Shadowrun Hong Kong

Far Cry 3

Metro 2033 Redux og Metro Last Light Redux

Dishonored

Dishonored 2

Dex

Max Payne 3

Tomb Raider (2013)

Tomb Raider - Rise of the Tomb Raider

GTA IV (Er OK på 1070 i 1080p med litt tweaking og ENB. Spillet var sykt seigt ved release)

Ori and the blind forest

Contrast

Ellers er det en DLC til RAGE om du ikke har spilt den.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Liker ikke evighetsspill selv, så alle disse kan spilles ferdige innen en fornuftig tidsramme.

Tips er:

Watch_Dogs (UBI sin GTA-klone hackerstyle)

BioShock-serien

Deus Ex - Mankind Divided

Remember Me

Shadowrun Hong Kong

Far Cry 3

Metro 2033 Redux og Metro Last Light Redux

Dishonored

Dishonored 2

Dex

Max Payne 3

Tomb Raider (2013)

Tomb Raider - Rise of the Tomb Raider

GTA IV (Er OK på 1070 i 1080p med litt tweaking og ENB. Spillet var sykt seigt ved release)

Ori and the blind forest

Contrast

Ellers er det en DLC til RAGE om du ikke har spilt den.

Nice, now we are talking. Dlc til rage ja. Ja, kool, takk for tips... Lenge siden jeg har de-installert det spillet, hvordan funker det dlc.

Har watch dogs, far cry 3 pg deus ex liggende i en pile... Kall det loot om du vil. Lootet en del spill som jeg aldri fikk tid, lyst, inspirasjon til. Gamestop spill til 99 osv.

Lenke til kommentar

Starter du RAGE fra scratch må du spille en liten stund før DLC åpner seg. Det er en dør ved Hagar settlement som du kan gå inn i som blir integrert i hovedspillet. Så ikke noen egen meny for å starte DLC.

BioShock for min del lå vel å venta i 10 år, så jeg kjenner til problemet.
80% av STEAM-, Origin-, og Uplay-biblioteket er også uspilt.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Starter du RAGE fra scratch må du spille en liten stund før DLC åpner seg. Det er en dør ved Hagar compound som du kan gå inn i som blir integrert i hovedspillet. Så ikke noen egen meny for å starte DLC.

BioShock for min del lå vel å venta i 10 år, så jeg kjenner til problemet.

80% av STEAM-, Origin-, og Uplay-biblioteket er også uspilt.

haha... Funny. Har alle 3 bioshock, begynte å spille litt på bio2 for noen måneder siden. Same same... Tror jeg  har kjøpt bioschok 2 "3" ganger, problemer med cd-key. Da til spotpris... Sist fikk jeg det i en pakke med alle 3 på steam.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Hitman, Syndicate Wars, The Witcher 3, Xenonauts, Jagged Alliance 2, Mount and blade Warband, Kingdom Come Deliverance, Commandos 1-3, FTL Faster Than Light (funker likebra på pad/mobil), Mafia 2, Hidden And Dangerous 1&2.

Samt Satellite Reign som er det nærmeste man kommer til en oppfølger til Syndicate og  Syndicate Wars om man ikke teller med Syndicate FPSen som kom for noen år siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du liker baldur's gate type spill kan jeg jo nevne Tyranny et relativt kort men bra spill 20-30ish timer og fullføre.Kan nesten gjøre alle valg man vil der noe jeg digger(litt styrt i starten). Pillars of eternity 1 og 2. Kom aldri ordentlig inn i 1arn av en grunn men spiller 2'ern nå og er rimelig hekta.

Ja, takk gjerne. Likte dragon age 1 og 2, 3 virket litt wow for meg så da ga jeg opp... heller 20 timer en forever... Skal være slik, som en god tv serie/film

Lenke til kommentar

Sjekka priser på det nå, har vært ofte på tilbud i det siste. https://cdon.no/spill/spill-downloads/tyranny-overlord-edition-row-39003444 bare 139kr.

En av de bedre nye crpg spillene i nyere tid i mine øyer og vel verdt prisen :)

Ser fristende ut, liker den klassiske måten å spille på. Dvs fra baldurs gate, never winter, arcanum opp til dragon age. Så ser Tyrrany ut som en grei deal..

Måten jeg levte meg inn i spill før i tiden var helt magisk. I mine yngre dager satt jeg i en uinnredet iskald grå kjeller lenge før det ble kjeller stue og storkoste meg med spill som idag ville vært umulig å like...

Trist at vi blir bortskjemte og kresne med alderen.. Det gjør ikke min far, han kan se alt av film og serier... Fortsatt like spennende...

Er det en forbannelse?

så Tyranny for 299 på steam... kommer sikkert en weekend off snart. 129, noe å se etter.. .Har funnet bra priser på green man gaming. Tror jeg betalte 129kr for Prey der...  En mix av dead space/resident evil og alien... Burde fått oscar. Som å se en knall god sci-fi.

Lenke til kommentar

Metro serien er fantastisk! Du burde ikke lure på det i det heletatt. Vill faktisk våge meg til å si metro 2033 er det beste fps spillet jeg noen gang har spilt.

Oppfølgeren var også bra, men nådde ikke helt opp til det første.

Kommer nytt spill i den serien snart, som ser utrolig bra ut.

Metro er veldig Historie basert, ikke bare løp og skyt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg vil anbefale fallout 4 goty, dette spillet kan virke tamt i begynnelsen og historien kan være kjedelig  som feks hvem bryr seg om sønnen? men etterhvert mot slutten så er historien overaskende bra. jeg kjøpte fallout + ps4 da den kom men gikk lei av spillet pga historien, men ga spillet nytt forsøk og fy fader jeg mener fallout 4 er bedre enn fallout 3 mest pga at falllout 4 har mindre bugs, jeg fikk ikke fullført f3 engen pga min karakter satt fast

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...