Gå til innhold

Vedr. tester på barbara

Anbefalte innlegg

I forbindelse med et planlagt kjøp av ny bærbarpc så tenkte jeg at en titt gjennom testene på barbara.no kunne være en god start. Imidlertid så ble jeg veldig skuffet, kun noen få merker er testet. Skyldes dette dårlig tilgang til maskiner eller er det på tide å utvide staben ?

Jeg savner tester av Acer, Toshiba, Ibm mfl......

Anyone ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei, de har bare en egen kategori innenfor hardware:

hardware --> bærbare datamaskiner

edit: prøv å post der, kankskje du får svar da...

Jeg har forsåvidt postet der, en litt annen form da det er spørsmål rundt en Toshiba maskin. Liten respons der og.

Det er mulig at det bærbare forumet er litt "slow" (jeg pleier ikke bruke dette), men jeg regnet nesten med at en eller annen i forumledelsen poppet innom her på tilbakemeldinger en gang iblant og i det minste deltok i tråder med "barbara" i subjekt.

Et bærbart forum/nettsted som kun tester to-tre merker har ikke livets rett om man skal se på det som en seriøs guide/hjelp ved kjøp av maskin.

Når maskiner som Toshiba, Acer, Ibm etc. ikke blir testet så kunne det hvert greit å vist hvorfor og kanskje noen til og med kunne kommet på en lur løsning som over litt tid gav oss breddere testing og kjøpsgrunnlag. :shrug:

Det er i dag feks. 0, zero, zip, nada maskiner i katogorien "anbefalinger arbeidstasjoner" :thumbdown:

Endret av TheMatrix
Lenke til kommentar
Foreslår at du heller sender en mail til noen i Barbara.no, i stedet for å stille spørsmålet her på forumet.

Det kan jeg forsåvidt gjøre, men jeg trodde at dette var forumet for tilbakemeldinger (også for Barbara) og at dette kunne være av allmen interesse.

Jeg prøver en mail så får vi se........ :yes:

Lenke til kommentar
I forbindelse med et planlagt kjøp av ny bærbarpc så tenkte jeg at en titt gjennom testene på barbara.no kunne være en god start. Imidlertid så ble jeg veldig skuffet, kun noen få merker er testet. Skyldes dette dårlig tilgang til maskiner eller er det på tide å utvide staben ?

Jeg savner tester av Acer, Toshiba, Ibm mfl......

Anyone ?

Hallo!

Vi har sendt en del forespørsler til Acer angående test av bærbare. De sier at de skal sende oss et par maskiner til test. Har ikke hørt noe fra de, og jeg har purret på de mange ganger. Jeg kan ikke gjøre mer enn det, det er jo egentlig ganske synd, fordi det går utover Acer selv og ikke oss. Det samme gjelder Toshiba. IBM har vært flinke med å låne maskiner til oss på test, men de har per i dag ingen demomaskiner tilgjengelig.

Vi har ikke juleferie før den 24. desember, men jeg jobber per i dag med et lite prosjekt innenfor barbara.no som skal stå klar 01.01.2004, derfor har jeg liten tid til å svare på e-post og her i forumet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...