Ingeniør Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Du må ha en kreativ form for lesevansker hvis du ser "white privilege" blant de bokstavene. Det er gjerne slik spørsmål fungerer, at man formulerer et for å få klarhet I ting. Var vel kanskje litt vanskelig å oppdage uten briller? (bare for å klarlegge, her er det ironi iblandet.) 1 Lenke til kommentar
Irene Isdahl Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Herregud, folk er så hårsåre når de klarer å hisse seg opp over en så enkel liten endring i navn. Rart det blir krig når folk klarer å bli så rasende over at de fjerner en rasistisk referanse? 3 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Haha, ikke si at du tror på såkalt "white privilege"? Tror du på julenissen også? Jeg er egentlig en forvokst smurf fanget i en hvit kropp og blir meget krenket når noen kaller meg hvit. Hysj. La ham føle "hvit skam" bak tastaturet sitt. Lenke til kommentar
Nelus Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Gleder meg ikkje til mine unger vokser opp og blir fornærmet av alt mulig. Her e no ett spill til eg ikkje kommer til å spille. Orker ikkje tanker på at de gir seg på alt mulig for å glede noen få Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. oktober 2018 Del Skrevet 1. oktober 2018 Herregud, folk er så hårsåre når de klarer å hisse seg opp over en så enkel liten endring i navn. Rart det blir krig når folk klarer å bli så rasende over at de fjerner en rasistisk referanse? 1: hvilken rasistiske referanse? 2: er folk rasende? 2 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Oi, her var det mye rart. Valve ga ut et kort med ganske klare rasistiske undertoner og endret det etter tilbakemeldinger. Det mest interessante og ironiske er hvor opprørt det gjør folk at Valve gikk tilbake på dette. 3 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Gleder meg ikkje til mine unger vokser opp og blir fornærmet av alt mulig. Her e no ett spill til eg ikkje kommer til å spille. Orker ikkje tanker på at de gir seg på alt mulig for å glede noen få Valve har gjort en liten endring på bakgrunn av en tilbakemelding fra en mulig kunde. Ingen har gitt seg på noe som helst. Det var ikke noe Valve la sin ære i og "måtte gi seg på". Du konstruerer problemer som ikke finnes. 2 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 2. oktober 2018 Del Skrevet 2. oktober 2018 Lov nr.1 på internett; ALT som kan "frames" rasisme, skal "frames" som rasisme. Lov nr.2 på internett: ALT som kan "frames" for å være sexisme, skal "frames" som sexisme. Lov nr.3 på internett: ALT som kan "frames" for å være trakassering, skal "frames" som trakassering. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå