ray001 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Har en Synology server og et par IP kamera. Har Reolink og Foscam IP kamera som starter når det kommer bevegelse forran kamera. Det som plager meg er alle de små filene. Alle er på imellom 11mb til 25mb. Hvorfor er ikke filene større? Varighet ifra 15sek til 1min. Hvorfor er de ikke i en fil / størrelse? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 30. september 2018 Forfatter Del Skrevet 30. september 2018 Har jeg feil innstillinger noen plass? For å få filene større? Record settings - Advanced Record settings - Recording Record settings - Schedule Record settings - Schedule Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Kameraet filmer kun ved bevegelse. Det filmer i middels (lav) kvalitet. Hvorfor skal du sløse bort lagringsplass? Mindre filstørrelse gir mer ledig plass (kontra større filstørrelse). Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Pre- og post-recording er på bare 5 sec. Da kan jo opptaket bli ganske kort for en en bevegelse som er av kort varighet. Noe som er helt normalt. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2018 Pre- og post-recording er på bare 5 sec. Da kan jo opptaket bli ganske kort for en en bevegelse som er av kort varighet. Noe som er helt normalt. Ok, så da burde man hatt 2min eller mer som 10min? Trodde dette var at kamera skulle ta opp 5sek FØR(Pre- recording) opptakk, og fortsette 5 sek ETTER(Post-recording) opptak Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Ganske sikker på at det er det som er greia, men at de har brukt feil ord. Er vel heller før og etter bevegelse. 2 min før og 5 min etter er vel ganske greit? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2018 Del Skrevet 6. oktober 2018 Det blir vel opp til deg selv å definere behovet. Savner du å se noe før filene dine begynner så øker du pre-recording. Hvis filmen slutter for tidlig så øker du post-recording. Det er jo også greit å ha kun 5 sec hvis det eneste man ønsker å se er den bevegelsen som trigger opptaket. Mitt kamera har en litt annen meny, det har "Pre-record time" og #Alarm recording time". Men det går ut på det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå