kla3torsk1 Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Du har helt rett, jeg er ingen expert på hardware til pc, ei har jeg master i elektronikk. Men på den annen side så regner jeg med du har hørt at hardware som eks cpu kan være en såkalt flaskehals, dette gjelder også andre produkter i Pc'n. Så du har ingen tro på at et HK kan være flaskehalsen? Her har du et sitat fra Asus fra en diskujon jeg hadde med dem for en tid siden(kan sende deg mailen om du ønsker det) Hello, Getting lucky with CPU or GPU chip goes long ways for overclocking, but what you can do with these comes from the motherboard side. For them memories, moving to faster ones certainly does bring some performance increase and better benchmarks, but past 3000MHz I don't hink upgrades are very noticable in use. Please feel free to rate our service according to the solution provided in the questionnaire that will be sent to you shortly after our reply to your inquiry. Your satisfaction is very important for us. If you think we could have done anything more to assist you please let us know by replying this email. Your feedback will be passed to the person or persons related. Best Regards, Marko H ASUS Nordic Technical Support Department En mail fra ASUS, sier meg like mye som en mail fra BMW hvor de sier at sin bil er best. har du benchmarks å vise til, så legger jeg meg paddeflat, men er mail fra en produsent er no helt annet! har aldri sagt at en hovedkort ikke kan være en "flaskehals", men det må da dreie seg om helt forskjellige prisklasser, fra low-end, til high-end! Om du har master i elektronikk eller ei spiller ingen rolle for meg, du kan godt være Donald Trump, det forandrer ikke mine synspunkter, å det er jo nettopp det alt du har sagt er, du har ikke fremlagt noe som beviser noe Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 En mail fra ASUS, sier meg like mye som en mail fra BMW hvor de sier at sin bil er best. har du benchmarks å vise til, så legger jeg meg paddeflat, men er mail fra en produsent er no helt annet! har aldri sagt at en hovedkort ikke kan være en "flaskehals", men det må da dreie seg om helt forskjellige prisklasser, fra low-end, til high-end! Om du har master i elektronikk eller ei spiller ingen rolle for meg, du kan godt være Donald Trump, det forandrer ikke mine synspunkter, å det er jo nettopp det alt du har sagt er, du har ikke fremlagt noe som beviser noe Nå har da vitterlig ikke Asus sagt noe noe at de er best, kun at HK kan påvirke resultatet. Du skriver:: "...…….. kan være en "flaskehals", men det må da dreie seg om helt forskjellige prisklasser, fra low-end, til high-end!" Det du skriver er egentlig det samme som jeg påstod. Dessuten er spørsmålet hvor godt pris og kvalitet henger sammen når en sammenlikner forskjellige produsenter Det var 2 grunner til at jeg postet kopi av mail, bla annet gi deg mulighet for og ta kontakt angående det Asus påstår i sitt svar til meg slik du kan eventuelt få fasiten fra ASUS hvorfor det er slik. Da kan du også få tak i samme person som jeg hadde kontakt med. Tror eneste Bencmark jeg har av sammenlignings grunnlag er Firestrike, det duger vell ikke særlig mot hva en eventuell oc gir i spill? Etter hukommelsen, etter jeg kikket gjennom noen resultater etter jakt på noen temps for noen dager siden: Total score + 1500 Grafikk: + 450 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå