above Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hei Jeg var i en pc butikk og der var det en stor eske med mange ide kabler osv (brukte) Jeg tenkte med meg selv at her kunne jeg kansje finne en lang og fin kabel som jeg trengte og ikke lenge etter så fant jeg en laaaaang ide kabel. Den var litt lengre i bredden enn de andre ide kablene jeg hadde fra før av. Da jeg hadde bestemt meg for den så gikk jeg til kassen og spurte hvor mye de skulle ha for den..og da svarte de med at jeg kunne bare få den. Da jeg hørte det ble jeg velldig glad og sa tusen takk og gledet meg til at jeg kom hjem og skulle endelig få alle tingene i pcen min til å virke. Når jeg kom hjem så skulle jeg sette den i maskinen min, men til min store forunderlighet så så jeg at den var alt for stor for alle komponentene mine i pcen. Her er et bilde av kabelen jeg fikk bare at den var myyyyyyyyyye lengre. Hva skal en så bred kabel brukes til, jeg tellte alle de dere hullene i den og jeg kom fram til at det var 26. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik lang kabel som er 1 og en halv meter Tusen hjertelig takk for all hjelp på forhånd Lenke til kommentar
above Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Ingen som vet eller?? Lenke til kommentar
starving Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 det kan hende at det er en scsi kabel. ikke sikker. men uansett tror jeg ikke pata kabler støtter mer en 90 cm kabel, så det er vel det lengste du kan ha før ytelsen synker. Lenke til kommentar
lasso Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Den du fikk var nok en SCSI 50 pin. God gammel SCSI I Den fikk du griselang med 8 konektorer. Lenke til kommentar
woid Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ide (parallell) bruker 40pins kabler (nyere har 80ledere) scsi bruker 50 pins (sikkert en slik du har), eller 68pins (som er tynnere enn ide) Lenke til kommentar
above Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Den du fikk var nok en SCSI 50 pin. God gammel SCSI I Den fikk du griselang med 8 konektorer. Det stemmer ja Så den er egentlig bare boss den da?? Kan jeg få en vanlig ide kabel, slik som man bruker i dag som er så lang??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå