Julieanie Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Jeg kjøpte meg nylig en PS4 Slim og et par spill. Har begynt å spille Spider-Man og liker det veldig godt! Men jeg merker at jeg veldig nybegynner med konsollen. I slosskamper ender det som regel med at jeg bare trykker vilt på alle knappene, så jeg skulle gjerne ha et par "roligere" spill hvor jeg kan bli bedre kjent med kontrolleren. Alle tips settes pris på! Lenke til kommentar
vindmølle Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Anbefaler å lese hva de ulike knappene gjør i menyene, eventuelt øke vanskelighetsgraden sånn at du ikke slipper unna med å hamre på knappene. Et triks kunne faktisk kanskje vært å prøve å spille noe mye vanskeligere som krever mye presisjon som Celeste. Av spill som faktisk er roligere kunne kanskje Life is Strange eller Detroit: Become Human vært interesssant som er veldig historietunge spill hvor man mest utforsker steder og snakker med folk. Du kunne også prøvd rollespill som Dragon Quest XI eller Persona 5. Det er i utgangspunktet veldig lange og komplekse spill, men de har et veldig lavt tempo og tar seg god tid med å forklare reglene. Kikk forresten også på The Last Guardian. Endret 30. september 2018 av vindmølle Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Hva med noen walking simulators? Firewatch, Gone Home, What Remains of Edith Finch. Stemningsfylte spill hvor du går i en halv-åpen verden og utforsker mens du blir fortalt en historie. Lenke til kommentar
Julieanie Skrevet 1. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2018 Takk for tips og råd! Det med å prøve vanskeligere spill for å lære kunne nok vært en god idé hvis jeg ikke var en person som gjerne gir opp hvis jeg plages. Men nå har jeg spilt mer Spider-Man og blitt mer stødig, så det er heldigvis ikke vill hamring på knappene lengre. Dragon Quest XI virker veldig lovende, og det kan hende jeg prøver ut det ganske snart. Walking simulators er en sjanger jeg ikke har vært borti. Skal helt klart undersøke det litt og se om det er noe for meg. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå