Rotekoppp Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Uten å hevde noe om bruken hans så ser jeg ofte at de største problemene er brukeren selv. Jeg har ikke erfart ustabilitet i Android siden versjon 5. Heller ingen andre jeg kjenner. Men folk kan såklart fortsatt oppleve ting ulikt. Men når fåtallet opplever det så kan man begynne å lure litt. Men betyr ikke at jeg avskriver hans erfaring. Men uavhengig av dette så er det å nedgradere fra en P20 Pro til en Xs Max på mange måter. Ikke alle men mange. Vel «alle» jeg kjenner har problemer med Android.. Du prøver å mate synsen din som fakta. Kan jo være så ærlig å si at jeg nå nettopp opplevde min første bug med ipxsm. Når jeg har postet et innlegg her i tråden så fungerer ikke «svar» knappen før jeg reloader nettsiden. Det var 1 bug siden forrige fredag, noe som var en våt drøm med p20p Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) https://www.thesun.co.uk/tech/7331508/iphone-xs-max-glass-sapphire-lens-cover-camera/amp/ Har hatt P20 pro, Sony XZ premium, XZ2 og P10 pro ila det siste året. Samsung S7, Huawei Nexus og diverse andre før det. Nå har jeg kjøpt iPhone XS Max, noe som er det første Apple produktet jeg eier. Grunnen er at man blir lei av å gi android sjanser til å lage et stabilt system. Apper henger seg og mobilen må resette titt og ofte. Ser ikke ut som man kommer unna dette i Android, noe som er synd da det er et mye mer tilpassningsvennlig OS. Når det er sagt Jar jeg aldri vært mer fornøyd med en telefon enn iPhonen. Apper som henger seg opp og telefon som stadig må resette? Da må det være noe galt med telefonene du har. Har aldri opplevd slik på Android. Og du vet apper henger seg opp på iOS og. Altså selvfølgelig har jeg f.eks hatt Vipps som bare avslutter av seg selv når de har problemer og slikt, men de problemene er hverken kun Android eller har noe med Android å gjøre. Fint du er fornøyd nå da, det er vel viktigste uansett. Og du har en faktisk grunn til å kjøpe iPhone. Altså du kjøpte den ikke fordi den var den dyreste og så går og forteller andre den er best for den har høyest prislapp. Det var det jeg sa var problemet, ikke at folk kjøper iPhone. Det er helt greit. EDIT: Angående safir. Bevist at de sa det skulle være for kamera der ja, men altså ingenting om skjermen foran og denne påstanden om at safir ikke skal knuse lett. Endret 30. september 2018 av Lunaris 2 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Android er veldig gode på mye, sett bort ifra stabilitet. Utallige ganger ringer ikke telefonen, og det dukker bare opp et varsel om tapt anrop (dette skjedde ofte både på p20p og p10p) og ofte mens jeg sitter og bruker den. Apper fryser, spesielt messenger og andre chat apper. Telefonen rebooter random. Generelt dårlig tilpassede apper som er trege og seige å bruke. Telefonen er sirup etter 6mnd og man må resette mobilen for å få igjen flyten. Lista er lang. Tenkte på å gi pixel 3 en sjans, men Norden er tydeligvis ikke et marked Google bryr seg om i det hele tatt. Som en eks-Apple motstander, er jeg fornøyd med å ha gitt opp Android, men jeg håper aldri de forsvinner Er dønn stabilt her. Aldri ett problem. Ang tapt anrop er det en sak som ligger i nettverket. Linjen kobler seg akkurat nok opp til du får ett varsel men personen som prøvde å ringe ble frakoblet. Det skjer uansett mobil. Spesielt messenger osv er 100% stabilt og har aldri hengt seg. Heller ingen andre apoer jeg bruker. Tlf restarter aldri med mindre jeg gjør der selv. Generelt knall bra tilpassede apper og alle mine mobiler har vært like kjappe etter 1-2års bruk som de var når de var helt ny. Uten formatering. Pixel får du da kjøpt i norden uten problem... 1 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Prøvde du iPhone 7? Nevnte at det var en av de. Jeg finner det hvertfall "jeg finner det, men jeg vil bare ikke dele linken fordi det er best om folk søker selv" Hvis du har funnet noe, så legg ved linken så kan vi andre se. Du kan mene du vet alt i universet, men du overbeviser ingen uten kilder for dine påstander. 2 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Vel «alle» jeg kjenner har problemer med Android.. Du prøver å mate synsen din som fakta. Kan jo være så ærlig å si at jeg nå nettopp opplevde min første bug med ipxsm. Når jeg har postet et innlegg her i tråden så fungerer ikke «svar» knappen før jeg reloader nettsiden. Det var 1 bug siden forrige fredag, noe som var en våt drøm med p20p Løgn? Synsing blander jeg aldri med fakta.. P20 har null problemer hos noen jeg kjenner som bruker den. Så om du har hatt problem er det enten du som bruker eller en feil på enheten. 1 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Hvordan da? Alt jeg har sagt er dokumentert så du får tro hva du vil.. Desverre Apple som lyger og ikke jeg. Litt hårsår for sannheten her eller? Inntil du har linket til denne "dokumentasjonen" fremstår påstandene dine som løgn. 3 Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Er dønn stabilt her. Aldri ett problem. Ang tapt anrop er det en sak som ligger i nettverket. Linjen kobler seg akkurat nok opp til du får ett varsel men personen som prøvde å ringe ble frakoblet. Det skjer uansett mobil. Spesielt messenger osv er 100% stabilt og har aldri hengt seg. Heller ingen andre apoer jeg bruker. Tlf restarter aldri med mindre jeg gjør der selv. Generelt knall bra tilpassede apper og alle mine mobiler har vært like kjappe etter 1-2års bruk som de var når de var helt ny. Uten formatering. Pixel får du da kjøpt i norden uten problem... Rart det kun har skjedd med huaweiene jeg har hatt, og det med flere modeller imellom.. Men nå avslørte du trollet i deg: ‘’Spesielt messenger osv er 100% stabilt og har aldri hengt seg. Heller ingen andre apoer jeg bruker... alle mine mobiler har vært like kjappe etter 1-2års bruk som de var når de var helt ny’’ Så da tenker jeg vi avslutter der jeg 2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 iPhone er best på teknikk, byggekvalitet, opplevelse, image osv. osv. Vil du vise at du har litt stil er det ingen andre merker du kan ha. Det er ingen tvil om at de vinner på image, spesielt blant de unge og hos kvinner. 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Inntil du har linket til denne "dokumentasjonen" fremstår påstandene dine som løgn. Nope.. Bare fordi hårsåre fans nekter å søke selv betyr ikke det er løgn. Det betyr bare at folk selektivt NEKTER å sjekke fakta eller bare ignorerer det.. Har nevnt bl.a man kan sjekke jerryrigs everything kanalen på YouTube der han bl.a motbeviser apples påstander om ting som safir over kameralinsen på nyeste modell. Men dette er vist vanskelig for folk. Og helt ærlig så driter jeg en lang faen i om du eller andre tror det jeg sier. Jeg vet hvor naive Apple fans (og andre merkeryttere generelt) er så. Glad jeg ikke er låst til ett merke og kan holde meg upartisk og ser når noe er bullshit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Løgn Synsing blander jeg aldri med fakta.. P20 har null problemer hos noen jeg kjenner som bruker den. Så om du har hatt problem er det enten du som bruker eller en feil på enheten. Dette fremstår som synsing. 5 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Rart det kun har skjedd med huaweiene jeg har hatt, og det med flere modeller imellom.. Men nå avslørte du trollet i deg: ‘’Spesielt messenger osv er 100% stabilt og har aldri hengt seg. Heller ingen andre apoer jeg bruker... alle mine mobiler har vært like kjappe etter 1-2års bruk som de var når de var helt ny’’ Så da tenker jeg vi avslutter der jeg Tidligere Huawei var der endel issues med.. Avslørte trollet i meg?? Fordi jeg aldri har opplevd problemer med messenger eløer at mobilen blir treg? Hvor dum er du egentlig? På mine enheter har det aldri vært ett problem. Så hvorfor skulle det automatisk bety jeg plutselig er ett netttroll? Sier vel strengt tatt veldig mye om deg som kommer med latterlige antagelser bare fordi akkurat dine erfaringer er noe annet enn mine. Har hatt 1 problem med messenger og det var med serveren til Facebook og ikke appen i seg selv. Jeg tømmer system cache innimellom og dermed opplever jeg logisk nok ikke at systemet blir tregt heller.. Noe alle burde gjøre om det er PC eller mobil.. Apple derimot sender jo ut oppdateringer bevist for å gjøre mobilen tregere.. 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Dette fremstår som synsing. Nope Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Nope.. Bare fordi hårsåre fans nekter å søke selv betyr ikke det er løgn. Det betyr bare at folk selektivt NEKTER å sjekke fakta eller bare ignorerer det.. Har nevnt bl.a man kan sjekke jerryrigs everything kanalen på YouTube der han bl.a motbeviser apples påstander om ting som safir over kameralinsen på nyeste modell. Men dette er vist vanskelig for folk. Og helt ærlig så driter jeg en lang faen i om du eller andre tror det jeg sier. Jeg vet hvor naive Apple fans (og andre merkeryttere generelt) er så. Glad jeg ikke er låst til ett merke og kan holde meg upartisk og ser når noe er bullshit. At du gidder. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Nope Et annet passende ord er nok svada. Det virker som du rett og slett hater Apple så mye at du bare finner på ting for å krangle. Kos deg. Jeg gidder ikke. 3 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Nope.. Bare fordi hårsåre fans nekter å søke selv betyr ikke det er løgn. Det betyr bare at folk selektivt NEKTER å sjekke fakta eller bare ignorerer det.. Har nevnt bl.a man kan sjekke jerryrigs everything kanalen på YouTube der han bl.a motbeviser apples påstander om ting som safir over kameralinsen på nyeste modell. Men dette er vist vanskelig for folk. Og helt ærlig så driter jeg en lang faen i om du eller andre tror det jeg sier. Jeg vet hvor naive Apple fans (og andre merkeryttere generelt) er så. Glad jeg ikke er låst til ett merke og kan holde meg upartisk og ser når noe er bullshit. Han sier vel ikke direkte at det ikke er safir, men at det er en svakere safirblanding ("impure sapphire" er vel ordlyden). Sannheten er at det er en blanding av glass og safir. Sistnevnte er nok tilstede da kameralinsen har den veldig tydelige "blå-lilla" tonen i glasset. Og det er vel derfor Apple kan komme unna med det i markedsføringen da det ikke er direkte feil/løgn (kall det hva du vil) at linseglasset inneholder safir. Skulle gjerne vært mer safir så den tålte mer, men det ville vel dratt prisen enda mer opp.... Lenke til videoen og litt mer kjøtt på beinet her: https://www.thesun.co.uk/tech/7331508/iphone-xs-max-glass-sapphire-lens-cover-camera/ 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Svindel uansett. Man ender opp med å være produktet som selges for å gjøre vondt verre. Venter fortsatt på at du skal forklare/utdype dette. Eller var det bare trolling igjen? Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Et annet passende ord er nok svada. Det virker som du rett og slett hater Apple så mye at du bare finner på ting for å krangle. Kos deg. Jeg gidder ikke. Ingen svada. Hater ikke Apple. Har hatt Apple produkter selv. Derfor vet jeg også at de både lyger og overpriser produktene sine. Ikke min feil dere Apple fans er så inni faens hårsåre Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Han sier vel ikke direkte at det ikke er safir, men at det er en svakere safirblanding ("impure sapphire" er vel ordlyden). Sannheten er at det er en blanding av glass og safir. Sistnevnte er nok tilstede da kameralinsen har den veldig tydelige "blå-lilla" tonen i glasset. Og det er vel derfor Apple kan komme unna med det i markedsføringen da det ikke er direkte feil/løgn (kall det hva du vil) at linseglasset inneholder safir. Skulle gjerne vært mer safir så den tålte mer, men det ville vel dratt prisen enda mer opp.... Lenke til videoen og litt mer kjøtt på beinet her: https://www.thesun.co.uk/tech/7331508/iphone-xs-max-glass-sapphire-lens-cover-camera/ Apple som reklamerer det som ren safir. Det er ett såkalt "safir belegg" på hevder mange men det er jo løgn ifølge tester. Og jo.. Det er direkte løgn fra Apple sin side. De hevder noe som ikke stemmer. Hva har den linken "mer kjøtt på beina" med? Løgn er løgn. 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 At du gidder. At du gidder ja. Sannheten var vist for brutal for deg. Lenke til kommentar
TineSandvold Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Jeg synes alltid det er morsomt når Apple-fans unnskylder Apple. "Kvalitet koster" "Ingen bruker 3.5mm jack i 2018" "Hvorfor ha fingeravtrykk når man har faceid" "Trenger ikke minnekort når jeg har 256gb lagring" "Trenger ikke full HD skjerm" "Koster bare 10 kr/mnd for mer iCloud-lagring" At dere tar det personlig når Apple kritiseres for pris er helt bak mål. Hvorfor ikke kreve mer av Apple når dere betaler så mye for et produkt. Det er ikke mange iphone-eiere som tar det personlig når noen kritiserer Apple. Men jeg syntes det er helt latterlig hvor langt Android-fans’a går for å disse Apple. Under hver artikkel om Apple/iphone ser jeg haugevis av Android-fans som klager over hverandre på de som liker Apple og iphone. Alt skal disses, og Apple skal på liv og død ikke få credit for noenting. «Samsung er bedre på det og det», «æsj, hvem er det som vil ha en iphone uansett?». Alt skal disses. Og det er hyklerisk og krampeaktig. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg