VIGIIGIV Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Hei, etter å ha opplevd at folk overpriser seg eller er useriøse på bruktmarkedet har jeg heller bestemt meg for å kjøpe ny stasjonær. I den anledning lurer jeg på i150 til 14k fra komplett er et godt tilbud? Har gått for den builden som vises på bildet. Bør jeg heller vente til black friday? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 selvfølgelig er det mere risiko på bruktmarkedet, siden finn betaling ikke lengere finnes, og man ikke kjenner den som selger: Gaming PC12 500,- Er jo mye bedre kjøp til gaming, men vi vet ikke om maskinen har vært overklokket, eller historikken der. Lenke til kommentar
VIGIIGIV Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 Det var det. Vanskelig å garantere seg mot noe, spesielt om en ikke får sett pc'en før kjøp. Heller mest mot å kjøpe nytt, men lurer på om det muligens kommer bedre tilbud nærmere black friday? Skql jeg kjøpe brukt så blir det bare lokalt. Samtidig er bruktmarkedet her i Norge priseprosentvis av ny pris mye høyere enn mange andre land. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Jeg ville byttet hovedkort også til Z370 https://www.komplett.no/product/952814/datautstyr/pc-komponenter/hovedkort/intel-socket/msi-z370-gaming-plus-socket-1151# Eller ser det ut til å bli en bra maskin. Lenke til kommentar
VIGIIGIV Skrevet 30. september 2018 Forfatter Del Skrevet 30. september 2018 Ja, skal ta en titt på det kortet. Takk for tipset. Men kan det lønne seg å vente til black friday mon tro, eller er ikke de tilbudene så mye å skryte av? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Ser ikke bort fra at du kan finne før 18000 nå 14000 tilbud på black friday også. En annen faktor er at pc komponenter ofte blir bedre og billigere for hvert år, så derfor lønner det seg ofte å vente litt. På en annen side tror jeg ikke det er mye å hente. Skal man ha det billigst mulig så må en kanskje sette sammen maskinen selv fra deler kjøpt når de er på salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå