Schreiber Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Var og kjøpte meg en XBone X i dag, men da jeg skulle sette den opp så jeg at det ikke fulgte med noen strømforsyning? WTF? Har en vanig XBone også, men strømforsyningen der passer ikke til XBone X. Klarer ikke å finne noe som helst på nettet om manglende strømforsyning, og finner ingen som selger en. Hva gjør jeg nå? Må den bruke en offisiell strømforsyning/adapter, eller kan jeg plugge i en tilfeldig ledning, hvis jeg finner en som passer? For ordensskyld kjøpte jeg den PUBG bundelen. Var eneste de hadde inne, og tenkte ikke over at det kunne være noe som manglet der. Strøm er jo liiiiiiitt viktig, skulle man tro? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Xbox one X har innebygget strømforsyning, så du trenger bare en kabel som passer. Ta en ut av en tv eller forsterker du har stående. dem bruker å ha samme plugg. Du trenger ikke denne eksterne ekstremt store strømforsyningen som den gamle xbox one brukte... Endret 29. september 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 Takk! Brukte ledningen fra robotstøvsugeren. Ser ut til å funke utmerket. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Takk! Brukte ledningen fra robotstøvsugeren. Ser ut til å funke utmerket. Er bare ren 230V uten jord så om den passer burde det gå helt fint ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå