.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Jeg har ikke ord... vet liksom bare ikke... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Uavgjort klager ikke jeg på. Liverpool burde hatt flere mål, men Chelsea var mye bedre i banespillet. Henderson får jeg mindre og mindre sansen for. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Ikke ofte jeg ser på uavgjort som seier. Men happy i dag Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Så jævlig deilig å hente inn denne. Jevnspilt kamp, begge lag gode. Sikkert kjipt for Chelsea å miste seieren så sent, men Liverpool hadde sjansene til å vinne denne. "Minste" sjansen ble mål. Hvor har det forresten blitt av Chelsea-supporterne på forumet? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Småsykt bytte.. Daniel Sturridge inn i minutt 85, minutt 88 scorer han fra distanse på helt nydelig vis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Strålende fornøyd med resultatet Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Hvor har det forresten blitt av Chelsea-supporterne på forumet? Har vel aldri vært så mange av dem, men er vel bare et par stykker igjen nå som poster sjeldnere og sjeldnere. Blir færre og færre United-supportere her inne og, generelt virker det som om aktiviteten er på vei ned i hele fotballdelen dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Skal være enig i at han ofte har vært veldig overvurdert, men ikke at han er en dårlig spiller. Tror også han passer godt inn i Klopp sitt system.Shaqiri er perfekt for Liverpool. Assist idag, to perfekte bytter,bare litt synd de kom så seint. Shaqiri i rødtrøya har ost klasse Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Shaqiri er perfekt for Liverpool. Assist idag, to perfekte bytter,bare litt synd de kom så seint. Shaqiri i rødtrøya har ost klasse Jepp, vært veldig god når han har kommet inn synes jeg. Også god da han startet mot Southampton forsåvidt, litt rart han ble tatt av i pausen der. .AN.XVIII.IV:. mener jeg burde ha litt mer tålmodighet med Shaqiri, for det er rimelig stor forskjell på å spille i Stoke og Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Nei, men da har du ikke sett mye av han før han kom til Pool da...Var alltid god mot liverpool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå