Benbjo Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Benbjo, er det virkelig så digg å trolle? Får du ereksjon av det? Ja watford har hatt farligheter de også. Men vi har eid kampen bortsett fra den lille perioden de hadde før vi scoret. Vi burde avgjort for lenge siden. 5 på rad, Emery begynner å få sving på dette. Så forfriskende med den gode gamle "jeg er uenig med deg derfor er du et troll". Vær så snill og vær litt saklig. Endret 29. september 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Leno og Iwobi var bra etter at de kom inn. Holding veldig bra. Özil ble mer med i andre omgang og var decent i dag. Aubameyang, Ramsey og Mustafi grusomme. Resten OK Endret 29. september 2018 av Benbjo Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Ja selvsagt, for Hughes (2), Success, Cathcart, Deeney (2) og Doucoure sine var jo bare halvsjanser. Please. Arsenal har altså 2 skudd på mål i dag. Sa aldri noe om sjansene til watford. Sier at du ALLTID overkritiserer Arsenal og alltid skryter motstanderen opp i skyene. Helt uavhengig av hvordan kampene faktisk går. Prakt eksempel at du lister opp 7 watford sjanser og nevner 2 arsenal skudd på mål. Watford hadde 4 skudd på mål. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Sa aldri noe om sjansene til watford. Sier at du ALLTID overkritiserer Arsenal og alltid skryter motstanderen opp i skyene. Helt uavhengig av hvordan kampene faktisk går. Prakt eksempel at du lister opp 7 watford sjanser og nevner 2 arsenal skudd på mål. Watford hadde 4 skudd på mål. Ja, et par av jeg nevner ble vel blokkert i siste liten av Bellerin (Hughes) og Holding (Deeney). Usikker på om skudd i stanga er skudd på mål eller ikke. Forøvrig så hadde Watford flere avslutninger utenfor mål enn Arsenal også. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Skjønner at dere irriterer dere over overdrivelsen, men faktisk har benbjo et poeng. Vi vant på en dårlig dag IGJEN. Watford gir mer eller mindre opp når selvmålet går inn. At Ozil og Iwobi stopper opp kontringen og spiller 10 pasninger uten brudd sier noe om vår kontringsvilje og watford sin kampvilje.. Endret 29. september 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Skjønner at dere irriterer dere over overdrivelsen, men faktisk har benbjo et poeng. Vi vant på en dårlig dag IGJEN. Watford gir mer eller mindre opp når selvmålet går inn. At Ozil og Iwobi stopper opp kontringen og spiller 10 pasninger uten brudd sier noe om vår kontringsvilje og watford sin kampvilje.. Men vi var ikke _dårlige_. Vi var ikke effektive nok foran mål, spesielt i første omgang. Vi hadde full kontroll første 45. Burde ledet med 2-3 mål, inkludert straffen. De har en periode i andreomgang før 1-0 hvor de er gode og er nære på å ta ledelsen og der er jeg enig i at vi er sånn passe heldig. Er vi et stykke unna toppnivået? Helt klart. Men det er betryggende at vi klarer å ro i land en 2-0 seier på en sånn dag når ting butter litt i mot. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Høres ut som uskyldninger i mine ører og slik som jeg ser det så er vi skamdårlige når vi fortsatt gjør feil bak og like ueffektiv der framme. Begynner vi å score på sjansene våre så blir jeg mer trygg på at vi skal vinne komfortabelt. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Føler folk dømmer hele kampen utifra de 15-20 minuttene med fullstendig overkjøring fra Watford før vi fikk det første målet. Arsenal styrte store deler av kampen. Watford kunne fort skaffet flere mål når de presset på for fullt, men det kunne også Arsenal..... Endret 29. september 2018 av DårligNavn Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Ja, et par av jeg nevner ble vel blokkert i siste liten av Bellerin (Hughes) og Holding (Deeney). Usikker på om skudd i stanga er skudd på mål eller ikke. Forøvrig så hadde Watford flere avslutninger utenfor mål enn Arsenal også. trur faktisk stanga er utenfor. Og ja de hadde vel 4-5 mer skudd totalt. Jeg synes uansett poenget mitt står Når det gjelder kampen så syntes jeg vi stadig ser bedre ut, men det går med musesteg for hver kamp. Fortsatt LANG vei å gå, det veldig positive er at vi igjen tar 3 poeng. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Jeg er tålmodig. Bare det at vi vinner dårlige kamper er jo en stor forandring, Emery gjør i alle fall noe rett. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Jeg er tålmodig. Bare det at vi vinner dårlige kamper er jo en stor forandring, Emery gjør i alle fall noe rett. Helt klart. Selv om han ikke har fått fart på Auba og starter Ramsey selv om det er kontrakt issues!... og ikke for å nevne at Mustafi har glemt at han er profesjonell fotballspiller!... Endret 29. september 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Aubameyang var helt borte mot Watford. Har troa på Mustafi over tid, glemmer ikke hvor god han var de første månedene etter han kom til Arsenal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå