djgudleif Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Dy lar andre diktere livet ditt når du er en random sammensetning av celler wtf Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Cellesammensentningen er ikke random.. 6 Lenke til kommentar
Sjimpansen Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Jeg føyer meg ikke etter loven fordi jeg er svak, men fordi jeg er tilhenger av lovverket og demokratiet fordi jeg mener det er den minst dårlige styreformen. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Her er en oversikt over de mest korrupte stedene i verden. En bedre liv jo rødere det er ? 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 Det er subjektivt, det er ingen objektiv målestokk på bra eller dårlig bare fordi vi har kjemiske signaler i hjernen Lenke til kommentar
Sjimpansen Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Edgelord. Du burde begrunne din påstand om at man er svak dersom man føyer seg etter loven. 6 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 Tror det er påstand som er helt retardert Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Dy lar andre diktere livet ditt når du er en random sammensetning av celler wtf Som Aiven er innom, du er heldig som kan sitte her og tenke slik. Du slipper å jobbe ræva av deg for å overleve, eller lete i søppelkasser etter mat. Du har tid til å slappe av i det varme, trygge hjemmet ditt og tenke gjennom slikt. Du trenger ikke bekymre deg, og så går du videre fra det til å tenke som du gjør nå. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Ser "forumtroll" leser tråden nå og at den er startet av "edgelord". Regner med vi tar denne kjempeseriøst? 2 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Ser "forumtroll" leser tråden nå og at den er startet av "edgelord". Regner med vi tar denne kjempeseriøst? Som den celleklumpen jeg er må jeg innrette meg eller føle konsekvensene enten det gjelder norges lover eller janteloven. Føler meg ikke akkurat noe sterkere etter gjentatte brudd på sistnevnte lov i hvertfall, så dette er nok bare tull. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Som den celleklumpen jeg er må jeg innrette meg eller føle konsekvensene enten det gjelder norges lover eller janteloven. Føler meg ikke akkurat noe sterkere etter gjentatte brudd på sistnevnte lov i hvertfall, så dette er nok bare tull. Synes du skal spe på med å snakke "rett fra levra" og "så folk forstår" så blir det nok bra Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Synes du skal spe på med å snakke "rett fra levra" og "så folk forstår" så blir det nok bra Gry Jannicke Jarlums "svake menneske" handler egentlig om at folk er svake som ikke innretter seg etter tobakkloven. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Man kan si hva man vil om filmen "Bad boys 2", men det er én ting den fyren Johnny Tapia sier som er litt morsomt etter han har partert partneren til forretningspersonen og satt liket på bordet i en bøtte, truet med å drepe han og familien hans før personen skriver under: "Without this, we are nothing but beast." ^^ Temmelig komisk. Det må være regler, ellers er vi tilbake til steinalderen. Det er de som lager og håndhever reglene som må være kompetente og vise. Ofte er det dessverre ikke alltid sånn. Men det finnes jo lysglimt innimellom. Og det er verdt å leve for. Man kan jo bestemme seg for å jobbe for det gode også. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Her er en oversikt over de mest korrupte stedene i verden. En bedre liv jo rødere det er ? Og det slår meg....NORGE er ikke av de guleste; altså minst korrupte. Norge er mer korrupt enn Finland, Danmark og New Zealand, Canada og Australia. Endret 30. september 2018 av Morromann Lenke til kommentar
Markedsfundamentalisten Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 (endret) Det må være regler, ellers er vi tilbake til steinalderen. Det er de som lager og håndhever reglene som må være kompetente og vise. Ofte er det dessverre ikke alltid sånn. Men det finnes jo lysglimt innimellom. Og det er verdt å leve for. Lysglimt innimellom: Endret 30. september 2018 av Markedsfundamentalisten 1 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Den er bra. Ja, han er et lysglimt. Han burde starte sitt eget høyreparti og bli politiker. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. september 2018 Del Skrevet 30. september 2018 Da er spørsmålet, klarer du og dine tilfeldige sammensatte celler seg helt alene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå