Snikpellik Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Bortekamp, så kanskje vi faktisk har en sjanse til å vinne... Endret 29. september 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Seig midtbane.. ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 Seig midtbane.. Helt sykt og det, fire sentrale midtbanespillere. Her skal krigen vinnes, om rekker frem til duellene i tide... Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Ingen Sanchez faktisk Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Sanchez reiste til London sammen med resten av laget, men har jo sett sliten ut i det siste samtidig som Martial har blitt i bedre form. Ikke så rart om han hviles egentlig, hvis ikke det er en skade. EDIT: Taktisk prioritering og "options" at Sanchez og Valencia ikke er med, ifølge Mourinho. Vel fortjent etter innsatsen deres i det siste. Skulle likt å se Pereira i dette laget, men han er ikke med i det hele tatt. Endret 29. september 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Det var litt av en midtbane United har satt sammen. Vær så snill og ikke gi oss nok en kjedelig fotballkamp! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Jeg har vært veldig tålmodig med sanchez fordi vi alle vet jo hvilke kvaliteter han har, men nå synes jeg faktisk det er på tide at han blir benka. Tror vi bare må finne oss i at han ikke kommer til å være noe god under mourinho sin filosofi.. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Jeg har vært veldig tålmodig med sanchez fordi vi alle vet jo hvilke kvaliteter han har, men nå synes jeg faktisk det er på tide at han blir benka. Tror vi bare må finne oss i at han ikke kommer til å være noe god under mourinho sin filosofi.. Hvem har vært stabilt god under JM sin filosofi, bortsett fra DDG? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) haha here we go... hjelpe meg Hvem har vært stabilt god under JM sin filosofi, bortsett fra DDG? Nei si det. Den eneste jeg kan komme på ja. Synes det har vært en trist gjenganger siden ferguson ga seg at vi kjøper gode spillere som blir dårlige. Endret 29. september 2018 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 det gikk fort.. håpløst. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 Bare Shaw uten sikring på venstresida der, hvor var Matic eller Pogba? Liten offside var det vel kanskje og. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Tredje sesong syndromet til Mourinho er i full sving, ja! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Slik er det når en møter storlag som WestHam. De har heldigvis god til å snu det på. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Faktisk absolutt ingen glede ved å se fotball lengre. Men føler jeg må se kampene uansett. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Altså, det å få disse United-spillerne til å spille så ræva og gledesløst er rett og slett imponerende.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Vi ser mye farligere ut når vi først er der oppe i denne formasjonen, men i overgangsspillet og når vi vinner ballen er det helt krise. Godt eksempel på det nå, fint angrep. I denne formasjonen er det mye lettere å få overtall på kantene i etablert angrep. Synd den gikk i stanga IGJEN fra Lukaku. Endret 29. september 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Kom igjen West Ham!!! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Aldri straffe det der! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Det går vanvittig treigt med United. Ingen bevegelser, treige pasninger og likevel dårlige mottak. Bare å slå pasningene dobbelt så hardt og gjøre seg spillbar uten ball, ville gjort enormt mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå