Kattenihuset Skrevet 28. september 2018 Del Skrevet 28. september 2018 Hei. Fortnite stopper på loading screen. FIFA 18, kan ikke spille multiplayer/ mot venner. Har plus abonnement. Hva er feilen? Lenke til kommentar
Kattenihuset Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Hehe som du vil skjønne etterhvert er jeg helt grønn her.. Er min sønns ps4. Hva er NAT? H1Z1 og Black light fungere ved multiplayer. Endret 29. september 2018 av Kattenihuset Lenke til kommentar
Kattenihuset Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 Kan NAT type 2 stemme? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 NAT Type 2 skal være godt nok det, og anbefalt. Type 1 tilsier at det er helt åpent inn til konsollen, og i grunn ikke å anbefale. Du kan lese litt mer her: http://www.alphr.com/sony/1003386/ps4-how-to-change-nat-typeHar ikke hatt de store problemer med NAT typer på PS4 i grunn, så har heller ikke mye erfaring på det feltet. Er ganske lenge siden jeg har kloret med å åpne porter og slikt i det hele tatt for og være ærlig Lenke til kommentar
Kattenihuset Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 NAT Type 2 skal være godt nok det, og anbefalt. Type 1 tilsier at det er helt åpent inn til konsollen, og i grunn ikke å anbefale. Du kan lese litt mer her: http://www.alphr.com/sony/1003386/ps4-how-to-change-nat-type Har ikke hatt de store problemer med NAT typer på PS4 i grunn, så har heller ikke mye erfaring på det feltet. Er ganske lenge siden jeg har kloret med å åpne porter og slikt i det hele tatt for og være ærlig Lenke til kommentar
Kattenihuset Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 OK, da er det rett mtp NAT 2. Takk for svar ? Har reinstalert Fortnite, under loading «sier» maskinen at Network connection lost. Skjer kun på dette spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Kan det være server relaterte problemer i spillet? Er det Fortnite BETA som tilbyr spilling på tvers av plattformer eller er det Fortnite PS4 det er snakk om ? Endret 29. september 2018 av Mala Lenke til kommentar
Kattenihuset Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 (endret) Vet faktisk ikke, er en gratis versjon. Påstår at andre han kjenner får det til å fungere.. siden vi ikke har andre konsoller må det jo være for ps4..!? Endret 29. september 2018 av Kattenihuset Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2018 Del Skrevet 29. september 2018 Det jeg mener er at det foregår en eller annen beta test for Fortnite, slik at man kan spille med Switch og Xbox One brukere, men denne er kanskje lukket og ikke tilgjengelig på vanligvis i gjennom PS Store. Så da er det nok snakk om den vanlige gratis utgaven som ligger på PS Store ja Lenke til kommentar
Kattenihuset Skrevet 29. september 2018 Forfatter Del Skrevet 29. september 2018 Takk for alle svar Mala.? Dessverre fungere det ikke enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå